Kat med klare øjne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

mariamiss6

Mileva skriver:

Der var en herinde der spurgte om jeg ikke ville poste et billede af Gismos øjne Kom helt fra det, men nu faldt jeg lige over et billede - så here you go

Og han er forresten kommet hjem i god behold!

Det var mig der spurgte

Eller det var i hvert fald mig der var nysgerrig for om det var såkaldte "glasøjne" han havde, fordi jeg aldrig havde set det på en kat

Og hold da op hvor er han smuk ja :D

Jeg havde selv en grå kat engang, og hendes øjne var også grå i meget lang tid, så jeg troede virkelig de ville blive ved med at være grå, og hun så så smuk og speciel ud med de grå øjne, men pludselig da hun var fuldvoksen fik hun helt almindelige katteøjne, gule tror jeg.....

Det var jeg lidt ærgerlig over.

Min kats øjne var ikke nær så klare som din kats øjne er. De var mere sådan lysegrå bare. 

Men Gismo her, nu bliver jegs gu i tvivl, selvom jeg kan se dem helt tydeligt, om de bare er helt lyseblå, eller om det faktisk er det man kalder "glasøjne"

Jeg synes umiddelbart de er lyseblå, grænsende til glasøjne hehe...

Men flotte det er de.....

I øvrigt, hvordan fik i ham hjem? gik du der over eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Worldwide

mariamiss6 skriver:

Det var mig der spurgte

Eller det var i hvert fald mig der var nysgerrig for om det var såkaldte "glasøjne" han havde, fordi jeg aldrig havde set det på en kat

Og hold da op hvor er han smuk ja

Jeg havde selv en grå kat engang, og hendes øjne var også grå i meget lang tid, så jeg troede virkelig de ville blive ved med at være grå, og hun så så smuk og speciel ud med de grå øjne, men pludselig da hun var fuldvoksen fik hun helt almindelige katteøjne, gule tror jeg.....

Det var jeg lidt ærgerlig over.

Min kats øjne var ikke nær så klare som din kats øjne er. De var mere sådan lysegrå bare. 

Men Gismo her, nu bliver jegs gu i tvivl, selvom jeg kan se dem helt tydeligt, om de bare er helt lyseblå, eller om det faktisk er det man kalder "glasøjne"

Jeg synes umiddelbart de er lyseblå, grænsende til glasøjne hehe...

Men flotte det er de.....

I øvrigt, hvordan fik i ham hjem? gik du der over eller hvad?

Hans øjne svinger i mellem at være helt hvide til meget lyseblå til krystal blå.. Han er et lille års tid nu

Jamen, han blev lukket ud derover fra og kom styrtende hjem Var på vej derover, og nåede ikke at lukke vores egen dør før end de havde smidt ham ud.. De sidste par dage er det som om de har gået rundt og ledt, men om det er efter ham eller bare katte generalt tør jeg jo så ikke sige..

Vi har ham kun ude under opsyn nu, og de par gange vi har været ude med ham har de da sat sig på hug og ville have ham over.. Men har sagt han skal blive på vores gurnd indtil videre.. De fodre stadig kattene ude, selvom vi har ønsket de skal stoppe det.. Ser helst jeg ved 100% hvad min kat får at spise..

Lige et par billeder mere af lækkermåsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

mariamiss6

Skynd dig at få ham øremærket og chippet snart da. 

Og så bed din nabo lade være med at fodre ham, kommer han over må hun jagte ham væk kan du give hende besked på. 

Du kan bare påstå han brækker sig i stride strømme fordi han får for meget mad når han også spiser der ovre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.