Ansøgningsskema til job.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Kloster

Hej.

Jeg har fundet en stilling, jeg rigtig gerne vil søge. Jobbet henviser til et ansøgningsskema, hvor der står navn, adresse, mail osv.

Der er så et lille skrivefelt, hvor man selv kan skrive noget og neden under er der 4 rubrikker, hvor man kan sætte sine bilag ind.

Spørgsmålet er så, om jeg skal skrive min ansøgning i det skrivefelt (længere pæne ord) ell om jeg bare skal skrive kort og præcis at jeg virkelig herne vil have den stilling?? Hvad skriver man i det felt??

Jeg har i sinde at sende min udtalelse fra min sidste praktik (ssa udd) med, mine ssa karaktere, kursusbevis for sygeplejefaglig dokumentation og mit kursusbevis for min vejlederuddannelse.

Og skal jeg sætte mit CV som et af de 4 bilag? Og hvis jeg skal, hvad skal jeg så tage fra? Min udtalelse fra min praktik, der er over 2 år gammel??

Ej hvor er jeg bare uerfaren til sådan noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Kloster

Slet ikke nogen der har prøvet at søge en stilling via ansøgningsskema???

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Jeg har prøvet at søge en stilling hvor jeg skulle oprette mig som bruger på en side og så sende ansøgning og bilag.

Der var også et skrivefelt, og der skrev jeg blot at jeg søgte stillingen som XXXX. Jeg vedhæftede min ansøgning og mit CV. Jeg sender ikke andre bilag med når jeg søger jobs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.