hvor bliver frygten af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Mor til Frederic og Freya

og nogle der har en fuld face hjelm til en vovehals?

Frederic tager sin balance cykel ned af skrænter, trapper på 8-9 trin osv. 

Den nye dille er at 'stjæle' mors gamle fitness bold, løbe med den rundt i haven og så kaste sig op på den. 

Med det resultat at han lander på hovedet - andre gange slår en koldbøtte og andre igen lander på enten arm/ben eller siden..

Det gjorde han så også sidste år, men tænkte at det går jo nok - for når de ikke er så gamle kender de ikke rigtig til frygt og at det ville komme senere...

Hvornår? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

youtube

Anmeld

10. april 2011

kamtok

Mor til Frederic skriver:

og nogle der har en fuld face hjelm til en vovehals?

Frederic tager sin balance cykel ned af skrænter, trapper på 8-9 trin osv. 

Den nye dille er at 'stjæle' mors gamle fitness bold, løbe med den rundt i haven og så kaste sig op på den. 

Med det resultat at han lander på hovedet - andre gange slår en koldbøtte og andre igen lander på enten arm/ben eller siden..

Det gjorde han så også sidste år, men tænkte at det går jo nok - for når de ikke er så gamle kender de ikke rigtig til frygt og at det ville komme senere...

Hvornår? 

Uha da, han er godt nok en modig fyr.. Tror slet ikke mine nerver ville holde til det.. Du er godt nok en SEJ mor!

Han er altså virkelig skøn at se og høre på

Anmeld

10. april 2011

SussieThyssen

Åhrr..hvor er han bare dejlig
Små drenge og deres univers er en fantastisk ting.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. april 2011

JuelZ

synes det sjovt du skriver det med frygt...

min forlovede og jeg var ude og gå tur idag i en skov, og vi fandt et træ der var væltede og stod halvt op af et andet træ..

og jeg ville på opdagelse, dvs... op i træet som var væltet, men nåede ikke videre da jeg simpelthen er så bange for højder og ja bange for at vælte ned og brække et eller andet......

så min forlovede ville mande sig op og prøve og se om han kunne, men ligeså snart han bare var 2 meter oppe ad træet blev han mega rad og måtte bare ned igen... og dertil siger han : Hold da kæft hvor ville jeg ønske at jeg stadig var 10 år så jeg kan vise dig at jeg altså godt tør gå helt op!! - efter han har sagt dette prøver han endnu engang men må give op af frygt for at falde ned....

så for at svare på lidt : så tror jeg faktisk det forskelligt for børn hvornår de registrere at de kan komme til skade osv... nogen er 5 år andre er 10.... hehe... sorry ved ikke lige hvad du kan bruge min skrivelse til noget, men sys bare lige at det passede lidt ind i det her hehe...

Anmeld

11. april 2011

mariamiss6

Jeg har sagt det før, men jeg siger det gerne igen: Hvor er Frederic dog bare fantastisk altså. Når han er frisk og glad, så er han det simpelthen bare 120% :D Sikke et skønt grin han har :D

Og så er han jo helt forårsfrisk med sådan en sej orange vest på :D

Anmeld

11. april 2011

kamtok skriver:

Uha da, han er godt nok en modig fyr.. Tror slet ikke mine nerver ville holde til det.. Du er godt nok en SEJ mor!

Han er altså virkelig skøn at se og høre på

tak skal du have...

Ja han started for sidste sommer med at gøre det og der var han godt nok mindre...

Han blev også døbt frederic frygtløs de 2 år vi har gået til gymnastik med ham.

Anmeld

11. april 2011

SussieThyssen skriver:

Åhrr..hvor er han bare dejlig
Små drenge og deres univers er en fantastisk ting.

Kærligst
Sussie

tak sussie...

Drenge skal have lov at tumle og det samme med piger..

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Hvor er da bare skøøøøøøn og ja en rigtig lille vovehals, men er da bare skønt han tør og som en anden skirver, flot du har nerver til det, jeg er enig, du er sgu en sej mor

Anmeld

11. april 2011

Tina-Hansen skriver:

synes det sjovt du skriver det med frygt...

min forlovede og jeg var ude og gå tur idag i en skov, og vi fandt et træ der var væltede og stod halvt op af et andet træ..

og jeg ville på opdagelse, dvs... op i træet som var væltet, men nåede ikke videre da jeg simpelthen er så bange for højder og ja bange for at vælte ned og brække et eller andet......

så min forlovede ville mande sig op og prøve og se om han kunne, men ligeså snart han bare var 2 meter oppe ad træet blev han mega rad og måtte bare ned igen... og dertil siger han : Hold da kæft hvor ville jeg ønske at jeg stadig var 10 år så jeg kan vise dig at jeg altså godt tør gå helt op!! - efter han har sagt dette prøver han endnu engang men må give op af frygt for at falde ned....

så for at svare på lidt : så tror jeg faktisk det forskelligt for børn hvornår de registrere at de kan komme til skade osv... nogen er 5 år andre er 10.... hehe... sorry ved ikke lige hvad du kan bruge min skrivelse til noget, men sys bare lige at det passede lidt ind i det her hehe...

det er skam helt okay...

Ja det er svært at vide hvornår frygten sætter ind hos dem, hvor de ser det  farlige i at kravle op på en bil osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.