Lullaby skriver:
For 1½ mdr siden sagde vuggestuen at bh gerne ville have at Yazmin var blefri når hun kom derned, det er integreret så de snakker meget sammen. Fair nok, vi gik igang og vupti. Bleen røg af om dagen og 2 dage efter tissede hun heller ikke om natten. Skeptiker som jeg er fik hun stadig ble på om natten men efter 14 dage uden tis fik hun den af om natten. Ingen uheld. Hmm. Nu er hun så begyndt at lave puha i bukserne om dagen. Sætter sig på hug og lave istedet for at rende på toilettet som hun ellers har været dygtig til. Nu er jeg sådan lidt bekymret for om det her er noget der tager om sig og vil sådan set bare høre om andre har opdaget at deres børn er blefri og pludselig begynder at have uheld?
Ja har jeg hørt før... Det handlede om en dreng som vuggestuen ville have blefri da han nu var ved at være så stor... knap 3år...
Han klarede det super fint og når han kom til at lave i bukserne røg han ind under bruseren og det kunne han ikke lide...
Han startede så i bh og pludselig begyndte han at tisse og lave i bukserne...
Han havde ikke været klar den gang til at smide bleen og det havde ikke været rart for ham og derfor fik han tilbagefald...
3mdr. efter var han klar og kom selv og sagde nu ville han gerne af med bleen...og så kørte det...
Børn er klar til at smide bleen når de er klar til det og ikke de voksne...
Majbritt
Anmeld