ingen mens, men negative g teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2011

merle2010

hejsa... er nu gået 10 dage over tid, og har ingen tegn på mens men testene er negative.... synes godt nok det er lidt mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Holbæktrunten

Du kan jo være én af dem der danner HCG langsomt... Eller måske du så gerne vil være gravid/er bange for at blive det, at din krop "kukker" lidt?

Anmeld

10. april 2011

Maja88

merle2010 skriver:

hejsa... er nu gået 10 dage over tid, og har ingen tegn på mens men testene er negative.... synes godt nok det er lidt mærkeligt..

altså jeg gik 15 dage over tid inden jeg fik en positiv blodprøve og havde stadig ingen positive tisse tester før uge 8

Anmeld

10. april 2011

merle2010

Maja88 skriver:

altså jeg gik 15 dage over tid inden jeg fik en positiv blodprøve og havde stadig ingen positive tisse tester før uge 8

wow det var godt nok sent.. hmmm men med min sidste kunne jeg osse først teste positivt sent... så det kan da godt være at jeg skal gå til lægen..

Anmeld

10. april 2011

merle2010

Holbæktrunten skriver:

Du kan jo være én af dem der danner HCG langsomt... Eller måske du så gerne vil være gravid/er bange for at blive det, at din krop "kukker" lidt?

det er bestemt ikke planlagt og ikke noget jeg har tænkt videre over begyndte først at tænke på det, et par dage efter at min mens var udeblevet.. men det kan jo osse bare være at min mens er MEGET forsinket..

Anmeld

10. april 2011

Maja88

ja altså en blodprøve kan jo altid be- eller afkræfte det

Anmeld

10. april 2011

merle2010

Maja88 skriver:

ja altså en blodprøve kan jo altid be- eller afkræfte det

ja det er jo det.. hvor lang tid går der før man får svar??? er jo lidt nervøs for svaret..

Anmeld

10. april 2011

Maja88

merle2010 skriver:

ja det er jo det.. hvor lang tid går der før man får svar??? er jo lidt nervøs for svaret..

så du vil ikke gerne være gravid???

jeg fik svar dagen efter

Anmeld

10. april 2011

merle2010

Maja88 skriver:

så du vil ikke gerne være gravid???

jeg fik svar dagen efter

tjo, hvis jeg er gravid vil jeg da beholde det.. men det er bestemt ikke planlagt, hvis jeg altså er.. synes osse det ville være lidt mærkeligt, da vi har brugt kondom..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.