Hjælp!!!
Synes jeg har prøvet alt nu, er lige ved at opgive at amme.
Lidt baggrundsviden: Jeg har aldrig haft problemer med at amme, haft masser af mælk fra dag 1. Jeg ammer mit 2. barn, som nu er 5 måneder. Han får grød til morgen og middag og mos til aften uden erstatning i, da jeg helst vil undgå mælk hans første leveår. Jeg ammer derfor stadig meget og han elsker det, ville også helst ammes hele natten med, men efter en hård kamp sover han nu faktisk næsten igennem (fra 20-4.00).
Da han fik 2 tænder for 1 måned siden, bed han hul på mig (skulle åbenbart lige vende sig til at have tænder i munden), men han bider mig aldrig mere. Men alligevel vil mine bryster ikke hele!
Det er ikke fordi der er sår på dem, men huden kan bare hele tiden skrælles af 1 cm omkring vorten. Om natten tørrer de hårdt op og revner af sig selv, hvis jeg ikke er grundig med at smørre dem hele tiden. Det er ligesom hvis man har fået en revne i mundvigen, bare 100 gange værre -det er bare ikke til at slippe af med!!!
min SP siger der ikke er noget i vejen andet end overbelastning og at jeg ikke må smørre dem, men de er bare så tørre og den nye hud skræller, så svier det....og revnerne vil bare ikke lukke. Har prøvet at malke ud, men det revner de også af.
NOGEN DER HAR ET GODT RÅD!!!???
På forhånd tak
Hilsen A
Anmeld