Sebgevædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Peps

så er der bestilt tid hos zobeterapeut. Er bare så spnædt på om det hjælper!

Min dreng er 7 år og har altid været sengevæder.

Er der nogle herinde der har erfaring med zoneterapi mod det? Terapeuten mente hun kunne "ordne" det på 2-3 gange, så må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

bullerbassen

Vi har prøvet det til vores dreng men det havde ingen effekt. Desværre men behandleren fortalte at hun havde stor succes med det. Og hvis det hjælper skal der ske en bedring efter få behandlinger ellers virker det ikke. Sagde vores dame

Så god fornøjelse - håber det virker for jer

Anmeld

10. april 2011

engdraget

Hej

Jamen jeg vil meget   gerne høre om din erfaring, da jeg har Magnus på godt 6 år, som stadig er natvæder...

...han smed bleen om dagen uden de mindate problemer for flere år siden, men det kniber om natten. Holder lidt igen med væske indtaget fra sidst på eftermiddagen, men alligevel er bleen våd om morgenen - nogle/en del af morgenerne ret våd endda!

Lene

Anmeld

11. april 2011

Peps

engdraget skriver:

Hej

Jamen jeg vil meget   gerne høre om din erfaring, da jeg har Magnus på godt 6 år, som stadig er natvæder...

...han smed bleen om dagen uden de mindate problemer for flere år siden, men det kniber om natten. Holder lidt igen med væske indtaget fra sidst på eftermiddagen, men alligevel er bleen våd om morgenen - nogle/en del af morgenerne ret våd endda!

Lene

Skal nok lige vende tilbage, når vi har været afsted. Håber virkelig, at det kan hjælpe ham, for han er selv ved at være ret så træt af det

Anmeld

12. april 2011

Lone Jakobsen

har ikke prøvet det, men har selv et barn med problemet. så hører gerne om dine erfaringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.