Andre med en psykisk syg forælder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en mor der er psykisk syg. I virkeligheden har hun været det hele min barndom jeg har bare ikke vidst det før jeg selv blev voksen. Ofte skal jeg være psykisk støtte og vejleder for min mor og jeg føler at jeg bliver slidt ned af hende.

Jeg har bare brug for at høre fra andre i samme udfordring, hvordan i klarer det uden at det fylder for meget i hverdagen og hvordan i passer på jeres eget psykiske helbred?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

otlitrom

Jeg tror du vil få flere svar, hvis du opretter tråden, så folk kan besvare anonymt....

Men det er ikke nemt at leve med en psykisk syg forældre! Det er et stort pres, og giver nogle svære valg!

Anmeld

10. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har en mor der er psykisk syg. I virkeligheden har hun været det hele min barndom jeg har bare ikke vidst det før jeg selv blev voksen. Ofte skal jeg være psykisk støtte og vejleder for min mor og jeg føler at jeg bliver slidt ned af hende.

Jeg har bare brug for at høre fra andre i samme udfordring, hvordan i klarer det uden at det fylder for meget i hverdagen og hvordan i passer på jeres eget psykiske helbred?

Min far er syg .. Ved ikke om han er psykisk syg men noget i den stil .. Jeg har fundet mig i rigtig meget og det har min søster også , (det gør hun stadig) og jeg ved egentlig ikke hvad jeg gjorde for og holde mig oppe .. Hører stadig tit på ham , hvor jeg bliver ved at sige jeg ikke kan gøre noget osv.. Hvilket også har resulteret i psykolog hjælp til mig , og en større afstand til ham .. Han har for eksempel kun holdt min søn én gang .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.