Gravid 2. gang ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Anonym trådstarter

Hey piger.

Hvis i ved hvem jeg er så lad venligst vær med at afsløre noget

Jeg har mistanke om jeg er gravid 2. gang .. Men jeg har lige nogle spørgsmål ..

Jeg har taget 5 tests og alle var negative .. MEN , min mave vokser , jeg prøver på at tabe mig , og folk spørg hele tiden om jeg ikke har taget på .. Hmm .. Jeg har kvalme .. Jeg er gået snart 5 uger over tid , og jeg føler mig gravid .. Men mine bryster gør ikke ondt , og det gjorde de sidste gang re tidligt ..

Hvor hurtigt voksede jeres mave 2 gang ? 

Har i prøvet at tage test og finde ud af i alligevel var gravide ??

Har i oplevet at blive gravide på minipiller og kondom ??

Hmm , håber nogle kan hjælpe mig .. Og så lige en ting mere .. Når jeg læner mig bagover ligner det der ligget et foster , der kommer sådan nogle sjove buler rundt omkring , og kan det være mine mavemuskler der bevæger sig ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Muffinmus

hm, i mine ører lyder det LANGT fra en graviditet, men snarere evt sygdom. Flere sygdomme kan give oppustet mave, rumlen og atmproblemer giver også lign ting.

For der er flere ting der ikke rigtig kan passe

For det første, hvis du er 5 uger voer tid nu, så skulle du være 9 + og der ville du uden tvivl kunne teste postiv.

For det andet ville du slet ikke kunne se et foster hvis der var ngoet der inde i 9 +.

Så manglen på din mens skyldes højst sandsynligt noget helt andet og noget du måske burde søge læge for lige at få undersøgt.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hm, i mine ører lyder det LANGT fra en graviditet, men snarere evt sygdom. Flere sygdomme kan give oppustet mave, rumlen og atmproblemer giver også lign ting.

For der er flere ting der ikke rigtig kan passe

For det første, hvis du er 5 uger voer tid nu, så skulle du være 9 + og der ville du uden tvivl kunne teste postiv.

For det andet ville du slet ikke kunne se et foster hvis der var ngoet der inde i 9 +.

Så manglen på din mens skyldes højst sandsynligt noget helt andet og noget du måske burde søge læge for lige at få undersøgt.

Jeg skal til læge onsdag .. Men man kan jo godt have mens selvom man er gravid , og de andre gange jeg har haft det , har det ikke været vildt meget , men har ikke tænkt over det ... 

Anmeld

10. april 2011

Muffinmus

hvis du kunne teste omkring normal tid sidste gang kan du det også næste gang du evt bliver gravid.

Men godt du bliver tjekket, for mange sygdomme kan give de udslag du snakker om, det kan alm tarmsygdomme f.eks også gøre.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hvis du kunne teste omkring normal tid sidste gang kan du det også næste gang du evt bliver gravid.

Men godt du bliver tjekket, for mange sygdomme kan give de udslag du snakker om, det kan alm tarmsygdomme f.eks også gøre.

Det kunne jeg allerede 4+0 sidste gang  .. 

Okay , mange tak for svar !

Anmeld

11. april 2011

smlmea

Om du er gravid kan vi af gode grunde ikke vide,men jeg ville bare lige sige,at dannelsen af HCG ikke er ens i alle graviditeter,så fordi hun har kunne teste positiv sidst,behøver det ikke være tilfældet nu.

1.gang jeg var gravid kunne jeg ikke teste positiv overhovdet,men da jeg ventede min datter testede jeg positiv i 3+5.

Men en tur til lægen lyder som en rigtig god ide.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Om du er gravid kan vi af gode grunde ikke vide,men jeg ville bare lige sige,at dannelsen af HCG ikke er ens i alle graviditeter,så fordi hun har kunne teste positiv sidst,behøver det ikke være tilfældet nu.

1.gang jeg var gravid kunne jeg ikke teste positiv overhovdet,men da jeg ventede min datter testede jeg positiv i 3+5.

Men en tur til lægen lyder som en rigtig god ide.

Tak for svar Ja , er spændt på hvad der sker med min krop .. Hmm ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.