stritøre operations sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2011

AnnePedersen

hej med jer

jeg skal have foretaget en stritøre operation i maj, men nu er jeg lidt i tvivl. Grunden til dette er fordi der er nogen der siger til mig at det skal jeg selv betale, men jeg har ikke fået noget af vide og dte står ikke i mit brev.

Jeg er henvist til Aalborg sygehus gennem min ørelæge, da de ikke kan. Og derude sagde de ikke noget til undersøgelsen. Har også ringet derud hvor jeg snakkede med en sygeplejerske, men hun lød ikke til at være sikker. Jeg har hørt det i tv på et tidspunkt men jeg ved ikke om det er trådt i kraft.

Nogen af jer der ved om man evt. selv skal betale????

Hilsen anne (med strit øre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Tulle28

AnnePedersen skriver:

hej med jer

jeg skal have foretaget en stritøre operation i maj, men nu er jeg lidt i tvivl. Grunden til dette er fordi der er nogen der siger til mig at det skal jeg selv betale, men jeg har ikke fået noget af vide og dte står ikke i mit brev.

Jeg er henvist til Aalborg sygehus gennem min ørelæge, da de ikke kan. Og derude sagde de ikke noget til undersøgelsen. Har også ringet derud hvor jeg snakkede med en sygeplejerske, men hun lød ikke til at være sikker. Jeg har hørt det i tv på et tidspunkt men jeg ved ikke om det er trådt i kraft.

Nogen af jer der ved om man evt. selv skal betale????

Hilsen anne (med strit øre)

Jeg fik en henvisning af min læge for nogle år siden, og det skulle jeg ikke selv betale for. Så det tror jeg da heller ikke du skal? Jeg havde en samtale med min læge, og hun ville sende anmodningen videre. Ca. 2 uger efter fik jeg en indkaldelse fra Køge sygehus.

Held og lykke og håber du bliver glad for det - det er ikke nogen slem operation overhovedet

Anmeld

10. april 2011

twinny

jeg har fået det lavet... Jeg fik en henvisning og skulle ikke selv betale.... Jeg tror kun hvis du vælger privat hospital og uden en henvisning. Så skal man vidst selv betale....

Held og lykke med det...  Jeg er super glad for mit resultat.

Anmeld

10. april 2011

Bellinda89

Jeg har altid troet at det var noget man selv skulle betale ?

Jeg hader nemlig mine ører ): Er så træt af at jeg ikke "tør" sætte mit hår op , pga øerne... De stritter ikke så meget , men nok til at jeg er generet af det..!!

Men altså , går man bare til lægen , og siger man er ked af sine ører ??

Anmeld

11. april 2011

AnnePedersen

tak for jeres svar.

jeg har heller ikke dumbo ører men også nok til jeg er generet af det og efter jeg har fået naja er jeg mere bevidst omkring dem.

mine er så også asymetriske så derfor vil de også. jeg gik til lægen for at få en henvisning til øre-næse-hals. her kan de vurdere dig. vil de ikke kan de henvise dig videre til det offentlige sygehus som jeg fik.

min søster har også i tidernes morgen fået det gjort hun sagde at det er væmmelig at blive stukket men man bliver glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.