Åh altså hvor jeg er træt af alt det her.. Har faktisk haft en helt okay weekend med kæresten. Vi har passet min venindes datter på 2½ år og det har været super hyggeligt.. Vi afleverede hende så igen igår aftes, og det var egentlig lidt dejligt, for så vidste jeg at søndagen, kunne vi bruge på bare os selv..
Men idag gik det hele bare galt.. Vågner ALTID omkring kl 8 i weekenderne, og det gjorde jeg jo self. også idag.. Kæresten plejer at sove til en 12-13 stykker, så blev glædeligt overrasket da han stod op kl 09.30.
I en times tid sad vi bare begge og så lidt tv og han lå og roede lidt med sin computer.. Fair nok. Jeg beslutter mig så for at gå ned for at se om der er vasketid i eftermiddag, så jeg kunne få vasket tøj og få gjort lidt rent..
Da jeg kommer op igen er jeg i et fantastisk humør nok pga. det gode vejr.
Jeg spøger så kæresten om han ikke vil med ned i haven og nyde det lækre vejr, og han siger jo.. (Men bliver dog siddende med computeren.) Jeg begynder at så gå og gøre lidt rent imens jeg venter på at han er klar til at gå med derned. Lige pludselig spøger han om vi ikke skal se en film vi har snakket længe om at se sammen, hvor jeg så svare at det synes jeg ikke vi skal for det er jo så dejligt vejr uden for og jeg har virkelig meget lyst til at vi skal bruge noget tid med hinanden.. Det svare han så ikke rigtig på og jeg forsætter rengøringen i soveværelset..
Da jeg så kommer ind i stuen igen kan jeg se at han sidder og ser film på sin computer.. Jeg spøger så om vi ikke skulle ud og nyde vejret hvor han siger at han ikke gider alligevel. Bliver faktisk rigtig ked af det fordi jeg hele weekenden havde set frem til at vi skulle bruge noget tid på hinanden..
Jeg siger så til ham at vi da alligevel godt kan se den film vi havde snakket om hvis han meget gerne ville se film, mest bare for at lave noget SAMMEN.. Men niks, det vil han ikke for nu er han jo begyndt på at se en anden.. 
Jeg føler mig mere og mere rastløs og går så ind i soveværelset og ligger mig i sengen og begynder bare at STOR tude.. 
Efter 10 min. kommer han så ind og spøger hvad der er galt. Jeg starter med ikke at ville fortælle ham det, da jeg nok godt selv ved at det er lidt plat at blive så såret over det. Men da han instistere på at få det at vide, fortæller jeg ham det til sidst og som jeg havde frygtet får jeg svaret: "Det er da ikke noget at tude sådan over". 
Han bliver så i noget tid ved med at ligge og snakke om at han ikke kan forstå hvordan jeg kan blive så ked at det over så lidt og han siger at det er tåbeligt at jeg kan reagere sådan når han bare siger det mindste.. Han går så ind i stuen igen og jeg regnede egentlig lidt med at han kom tilbage igen, for han rejste sig bare pludselig og gik som om at han bare lige skulle hente noget at drikke f.eks.. Jeg ligger så og venter lidt i ca. 10 min. og kan pludselig høre at der bliver helst stille.. Så går jeg hen til stuen og kigger og så ligger han igen bare og ser den film der..
Jeg bliver igen utrolig såret og begynder at græde igen, men prøver denne gang at gøre det så lavt at han ikke høre det.. Da jeg så kan mærke at jeg umuligt at græde så lavt, beslutter jeg mig for at gå ud i badet ig få tudet færdigt, for det burde han da umulugt kunne høre ..
Jeg står så derude i omkring en halv time hvor tårene bare får frit løb. Pludselig kommer han derud imens han ser halvsur ud og spøger hvorfor jeg nu tuder igen..
Igen siger jeg så at jeg virkelig ikke har lyst til at snakke om det og han bliver ved med at spørge hvorfor jeg ikke vil fortælle det.. Jeg siger så til ham at jeg ikke har lyst til at stå frem ig være ærlig og fortælle hvad der gør mig ked af det når jeg ved at han bare vil sige at det ikke er noget at tude over. Og igen bliver han ved med at køre på det der med at jeg tuder over alting og at han kke fatter det osv osv osv..
Det ender så med at han bliver sur og smækker døren imens han råber at jeg nu har novget at tude over. 
Jeg ved godt at jeg er MEGET følsom og bliver utrolig ked af det mindste, og kan græde over ingenting, så snart det har noget med ham at gøre.. Men mit spørgsmål er så bare om det virkelig bare er mig der ER en tudemarie eller ???
Kan bare slet ikke finde ud af det mere.. Synes det var SÅ ydmygende at stå derude på badeværelset i sin grimme gravide krop og blive råbt af. 

Havde egentlig bare lige brug for at komme ud med det hele, så TAK fordi i gad at læse med..