Afbudsrejer - hvor? - billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2011

CmarianN

Hej derude!

Søger tip til gode sider hvor jeg kan finde afbudsejser (gerne billige) til påsken... Nogen der kan hjælpe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

tinasmor

Kender kun til Momondo hvor der er en søge maskine.

Men mht at få noget billigt her til påske vil jeg sige at chancerne er MINIMALE.

Ligesom ved vinterferrie, efterårsferie og sommerferie så sætter de ikke deres priser ned hvor der er mange helligdage i træk. Det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Jeg har en gang læst at det bedste tidspunkt at få en billig rejse er i maj, ved ikke hvorfor, men der stod bare at det var der de havde sværest ved at sælge billeter.

Håber dog du er heldig og finder noget.

Anmeld

10. april 2011

CmarianN

tinasmor skriver:

Kender kun til Momondo hvor der er en søge maskine.

Men mht at få noget billigt her til påske vil jeg sige at chancerne er MINIMALE.

Ligesom ved vinterferrie, efterårsferie og sommerferie så sætter de ikke deres priser ned hvor der er mange helligdage i træk. Det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Jeg har en gang læst at det bedste tidspunkt at få en billig rejse er i maj, ved ikke hvorfor, men der stod bare at det var der de havde sværest ved at sælge billeter.

Håber dog du er heldig og finder noget.

ja jeg ved godt det nok er højt sat at tro på en billig rejse i påsken, men DESVÆRRE er det bare der vi kan  typisk!

Kender godt til Momondo... Må chekke de forskellige sider ud.

Måske du har ide til hvad man så kan lave herhjemme af kæreste-ting i påsken?

Anmeld

10. april 2011

Hulubulu86

http://www.afbudsrejser24.dk/

Har ikke selv brugt siden men kender flere der har.

Og du kan sagtens finde til paasken

Anmeld

10. april 2011

RiUL

CmarianN skriver:

Hej derude!

Søger tip til gode sider hvor jeg kan finde afbudsejser (gerne billige) til påsken... Nogen der kan hjælpe???

afbudsrejser24.dk

Der ser det da ikke så dyrt ud Men har ikke prøvet den side før Men nøj hvor gad jeg også godt en uge ned i varmen

Anmeld

10. april 2011

CmarianN

RiUL skriver:

afbudsrejser24.dk

Der ser det da ikke så dyrt ud Men har ikke prøvet den side før Men nøj hvor gad jeg også godt en uge ned i varmen

Jaa vi synes også vi trænger...  Og vi skal ikke afsted til sommer, så det ku jo nemlig godt være nu

Anmeld

10. april 2011

RiUL

CmarianN skriver:

Jaa vi synes også vi trænger...  Og vi skal ikke afsted til sommer, så det ku jo nemlig godt være nu

Ja, det kunne da være lækkert bare at komme væk, og slappe helt af

Så håber at I finder et lækkert sted, til billige penge

Anmeld

10. april 2011

CmarianN

RiUL skriver:

Ja, det kunne da være lækkert bare at komme væk, og slappe helt af

Så håber at I finder et lækkert sted, til billige penge

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.