Ang. klubben 30+...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Aves.

Jeg har rigtig mange der har ansøgt som jeg må afvise fordi I ikke er plus medlemmer....så det er intet personligt, men klubben er kun for plusserne, da det kun er dem der kan skrive derinde.. Bare lige en info..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Tvebakken

Ok, tak fordi du skriver det.

Jeg ansøgte om medlemsskab for lidt siden, da jeg frygtelig gerne ville læse et indlæg - ved du, om det er muligt at læse, selvom man ikke er medlem?

Har endnu ikke besluttet mig til, om jeg vil være pludmedlem, da jeg er helt ny her.

Mvh

Julie

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Tvebakken skriver:

Ok, tak fordi du skriver det.

Jeg ansøgte om medlemsskab for lidt siden, da jeg frygtelig gerne ville læse et indlæg - ved du, om det er muligt at læse, selvom man ikke er medlem?

Har endnu ikke besluttet mig til, om jeg vil være pludmedlem, da jeg er helt ny her.

Mvh

Julie

Det er muligt, men det er jo en debat, ikke en føljeton.. ej, det er bestemt at det kun er medlemmer, da de kan skrive også..

Anmeld

12. april 2011

Sara_S

Hmmm... jeg var jo medlem... men nu er jeg ikke med mere? Kan det passe?

Anmeld

12. april 2011

Sara_S

Har i hvert fald søgt igen... 

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Sara_S skriver:

Hmmm... jeg var jo medlem... men nu er jeg ikke med mere? Kan det passe?

Jeg ved ikke hvad der er sket...skulle slette en masse ikke medlemmer og det var omstændigt så tror jeg har fået trykket så der røg flere end meningen, fordi det var så langsomt...kan du prøve at søge igen, er ikke meningen du skulle ud jo..sorry...

Anmeld

12. april 2011

Sara_S

Eva. skriver:

Jeg ved ikke hvad der er sket...skulle slette en masse ikke medlemmer og det var omstændigt så tror jeg har fået trykket så der røg flere end meningen, fordi det var så langsomt...kan du prøve at søge igen, er ikke meningen du skulle ud jo..sorry...

Tak! Det er gjort!

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Sara_S skriver:

Tak! Det er gjort!

Super...ret skal være ret..

Anmeld

12. april 2011

Sara_S

DEr må være noget galt... jeg kan godt se migselv mellem medlemmerne, men kan ikke åbne indlæggene... 

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Sara_S skriver:

DEr må være noget galt... jeg kan godt se migselv mellem medlemmerne, men kan ikke åbne indlæggene... 

Det lyder som en Henrik opgave... jeg har trykket godkendt...mærkeligt..måske logge ud og ind igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.