stadig gravid og nu meget nervøs for at miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Henriette1973

Jeg har jo lige testet positiv her op til weekenden og  er vild lykkelig.

Men kender i det, at lige pludselig bliver lykke følelsen til frygt. Jeg er jo ikke særlig langt henne og ALT kan jo nå at gå galt...

Prøver at trøste mig med at alt den kvalme kun kan være godt for noget

Jeg ville ikke andet end at klynke lidt

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Henriette1973 skriver:

Men kender i det, at lige pludselig bliver lykke følelsen til frygt. Jeg er jo ikke særlig langt henne og ALT kan jo nå at gå galt...

Henriette

Ja det kender jeg rigtig godt  Og det bliver jo ikke særlig meget bedre hen af vejen. Men man lærer jo at leve med alle bekymringerne. Måske det afteger lidt når du passere uge 12 ?

Tillykke med graviditeten  Det er stort!

Anmeld

10. april 2011

Turtles

Med risiko for at lyde smart

Velkommen i klubben Tror at alle som ønsker at blive gravide, og så endelig får en positiv test, er mega bange for at noget skal gå galt

Men tænk positivt, læn dig tilbage og væn dig til tanken og nyd det

TILLYKKE!!

Anmeld

10. april 2011

Vial

Henriette1973 skriver:

Henriette

Åh, kender det SÅ godt. Jeg nød slet ikke at være gravid. Frygten fyldte så meget. Jeg gloede statistiker, var overopmærksom på min krop osv.

Jeg blev faktisk ret skuffet. Troede, at det var hyggeligt at være gravid.

Ud kom dog en skøn søn og datter for præcis 8 mdr siden. Så det var heldigvis spild af bekymringer.

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

Tusind tak begge to for svaret.

Og i har ret. Der er ikke andet at gøre end at nyde det og det gør jeg osse, nok så meget at jeg lige skal minde mig selv om at det jo kan gå galt....

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

KaMa skriver:

Åh, kender det SÅ godt. Jeg nød slet ikke at være gravid. Frygten fyldte så meget. Jeg gloede statistiker, var overopmærksom på min krop osv.

Jeg blev faktisk ret skuffet. Troede, at det var hyggeligt at være gravid.

Ud kom dog en skøn søn og datter for præcis 8 mdr siden. Så det var heldigvis spild af bekymringer.

Jeg har selv været gravid før, men opdagede det senere end denne gang.

Min frygt hænger nok mest sammen med at jeg ikke er så lang henne, har PCO, er 37 år og er pænt overvægtig. Ingen af delene her særlig godt for en graviditet. Og hvad nu hvis det her er min sidste chance...

Men når det så er skrevet har jeg faktisk en fornemmelse af at det kan godt være at jeg er dårlig til at blive gravid, men at være gravid det er jeg god til (Giver det mening?)

Anmeld

10. april 2011

Vial

Henriette1973 skriver:

Jeg har selv været gravid før, men opdagede det senere end denne gang.

Min frygt hænger nok mest sammen med at jeg ikke er så lang henne, har PCO, er 37 år og er pænt overvægtig. Ingen af delene her særlig godt for en graviditet. Og hvad nu hvis det her er min sidste chance...

Men når det så er skrevet har jeg faktisk en fornemmelse af at det kan godt være at jeg er dårlig til at blive gravid, men at være gravid det er jeg god til (Giver det mening?)

Jeg var 32 år, har pco og ventede tvillinger.. uhhh, det var angstprovokerende.

Det gav helt mening. Jeg var måske ikke så god til at være gravid (afkkortet livmoderhals, for små børn, for lidt fostervand). Det er dog meget normalt for tvillingegravide. Jeg er dog enormt god til at lave børn. Mine unger er SÅ seje.

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

KaMa skriver:

Jeg var 32 år, har pco og ventede tvillinger.. uhhh, det var angstprovokerende.

Det gav helt mening. Jeg var måske ikke så god til at være gravid (afkkortet livmoderhals, for små børn, for lidt fostervand). Det er dog meget normalt for tvillingegravide. Jeg er dog enormt god til at lave børn. Mine unger er SÅ seje.

Det tror jeg på de er

Jeg tror for mit eget vedkommende er det PCO 'en og den høje alder der giver mig mest frygt. Tænk hvis det er et "rådden" æg der er befrugtet.... Men nu er jeg færdig med at tænke sådan for i dag...

Jeg har jo også min skønne datter som det god eksempel på jeg godt kan det her... Er nok lidt hommonella lige nu...

Tak for hjælpen, du virker til at være en skøn kvinde 

Anmeld

10. april 2011

Vial

Henriette1973 skriver:

Det tror jeg på de er

Jeg tror for mit eget vedkommende er det PCO 'en og den høje alder der giver mig mest frygt. Tænk hvis det er et "rådden" æg der er befrugtet.... Men nu er jeg færdig med at tænke sådan for i dag...

Jeg har jo også min skønne datter som det god eksempel på jeg godt kan det her... Er nok lidt hommonella lige nu...

Tak for hjælpen, du virker til at være en skøn kvinde 

Rigtig god og positiv dag til dig. Selvfølgelig bærer du på et guldæg. Jeg er nu mere "bekymret" for, hvor MANGE guldæg, du ruger på.. haha - så kan du da lige få en ny bekymring  

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

KaMa skriver:

Rigtig god og positiv dag til dig. Selvfølgelig bærer du på et guldæg. Jeg er nu mere "bekymret" for, hvor MANGE guldæg, du ruger på.. haha - så kan du da lige få en ny bekymring  

ammen hvis der er mere end en opnår vi bare at få de mange børn vi gerne vil have.... Det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.