Advarsel (triptrapstol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

twinboys

Pyyyhhhaaa sikke en forskrækkelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Lillefe

Hejsa Piger

Vil lige advare jer omkring triptrap stole.....

Mathias som bliver 1 år på onsdag, tippede sig bagover i hans triptrap stol igår! Han skubbede sig væk fra bordet med hans ben, også tippede den bagover med ham....

Der skete heldigvis ingenting, men vil lige advare andre imod det....

Hejsa.. slet ikke rart jeg tror måske det er derfor man kan købe ekstra montering til den nu? vi har i hvert fald købt det babysæde som hørte til og der var ekstra montering til føderne med..

Anmeld

10. april 2011

Clisolka

Puuuh sikke en forskrækkelse at få  Godt jeg lige kom ind i denne tråd, for står og skal selv ud og købe en i næste weekend  Må vist hellere få købt det babysæde med 

Anmeld

10. april 2011

Fru Nielsen

Perl skriver:

Hejsa.. slet ikke rart jeg tror måske det er derfor man kan købe ekstra montering til den nu? vi har i hvert fald købt det babysæde som hørte til og der var ekstra montering til føderne med..

Vores stol er jo 4 år gammel, så sådanne smarte ekstra ben fik vi ikke med..... Men skal klart købes nu

Anmeld

10. april 2011

Savannah

Fru Nielsen, det er jo en rigtig lille hercules du har derhjemme.. hehe. Håber de ekstra ben kan holde ham fra gulvet

Anmeld

10. april 2011

Fru Nielsen

Nogen der har link til et sted man kan få de ekstra ben??

Anmeld

10. april 2011

Brams

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Vil lige advare jer omkring triptrap stole.....

Mathias som bliver 1 år på onsdag, tippede sig bagover i hans triptrap stol igår! Han skubbede sig væk fra bordet med hans ben, også tippede den bagover med ham....

Der skete heldigvis ingenting, men vil lige advare andre imod det....

Husk altid at bruge forlængerne til fødderne, når et mindre barn sidder i stolen, så kan den nemlig ikke vælte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.