Smaafolk og storrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Miamaja

Jeg ville lige hore jer andre... min guldklump er 19 mdr og han bruger str. 92/2 aar nu. nogle af smaafolk str gaar som 1-2 aar og 3-4 aar. saa jeg ville vaelge str 3-4 aar saa han kan vokse lidt i det, saa haaber ikke det bliver for stort. kober I en str storre i Smaafolks maerket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Bastian

Min datter er fra feb 06 og er ret stor af sin alder. Hun bruger str. 3-4 år, så jeg vil tro at det bliver for stort til din guldklump...

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Min lille mand der ikke er mere end 92 cm bruger 3-4 år og har brugt det længe, så det ville jeg altså vælge...er så træls når det bliver for småt hurtigt....
Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

lonemus

Miamaja skriver:

Jeg ville lige hore jer andre... min guldklump er 19 mdr og han bruger str. 92/2 aar nu. nogle af smaafolk str gaar som 1-2 aar og 3-4 aar. saa jeg ville vaelge str 3-4 aar saa han kan vokse lidt i det, saa haaber ikke det bliver for stort. kober I en str storre i Smaafolks maerket?

Mine børn bruger også str. 92/ 2 år. Jeg køber str 3-4 år i småfolk og nej, de er absolut ikke for store. Modellen er lidt kropsnær, men de kan absolut ikke have dem mindre, da bluserne er meget små i størrelserne.

Lone - som syntes de hurtigt bliver grimme i farven!!

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Mine børn bruger også str. 92/ 2 år. Jeg køber str 3-4 år i småfolk og nej, de er absolut ikke for store. Modellen er lidt kropsnær, men de kan absolut ikke have dem mindre, da bluserne er meget små i størrelserne.

ja, det har jeg også oplevet, men kun med nogle af dem...og så synes jeg det er træls de kun kan vaskes på 30 grader...
Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

lonemus skriver:

ok, saa er jeg mere rolig nu hvor jeg har kobt det aergeligt de bliver hurtigt grimme i farven -det er jo ikke billigt at kobe men vasker som regel ogsaa kun paa 30..

Anmeld

23. oktober 2008

LouiseViola

Småfolks t-shirts er blevet bredere i modellen, hvis du altså køber fra den nyeste kollektion.
- Louise (som synes farven holder super godt, det skal bare vaskes ved 30 grader og med vrangen ud)

Anmeld

24. oktober 2008

Miamaja

LouiseViola skriver:

Småfolks t-shirts er blevet bredere i modellen, hvis du altså køber fra den nyeste kollektion.
- Louise (som synes farven holder super godt, det skal bare vaskes ved 30 grader og med vrangen ud)

det er det, saa t-shirts er sikkert for store men det passer nok ok for de er jo mest til sommer 09 nu hvor vinteren er over os.

kan SLET ikke forstaa at min lille baby er ved at vaere sa stor nu
UTROLIGT, suk...

Anmeld

24. oktober 2008

Miamaja

Eva skriver:

ja, det har jeg også oplevet, men kun med nogle af dem...og så synes jeg det er træls de kun kan vaskes på 30 grader...
Knus..

eva hvor er du bare SMUK paa dit nye profil billede

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

eva hvor er du bare SMUK paa dit nye profil billede

Åh, altså...hvor er du bare sød, tak for det....dejlig besked at vågne op til...

Knus fra mig til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.