Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver:Jeg ville lige hore jer andre... min guldklump er 19 mdr og han bruger str. 92/2 aar nu. nogle af smaafolk str gaar som 1-2 aar og 3-4 aar. saa jeg ville vaelge str 3-4 aar saa han kan vokse lidt i det, saa haaber ikke det bliver for stort. kober I en str storre i Smaafolks maerket?
lonemus skriver:Mine børn bruger også str. 92/ 2 år. Jeg køber str 3-4 år i småfolk og nej, de er absolut ikke for store. Modellen er lidt kropsnær, men de kan absolut ikke have dem mindre, da bluserne er meget små i størrelserne.Lone - som syntes de hurtigt bliver grimme i farven!!
LouiseViola skriver:Småfolks t-shirts er blevet bredere i modellen, hvis du altså køber fra den nyeste kollektion.- Louise (som synes farven holder super godt, det skal bare vaskes ved 30 grader og med vrangen ud)
Eva skriver:ja, det har jeg også oplevet, men kun med nogle af dem...og så synes jeg det er træls de kun kan vaskes på 30 grader...Knus..
Miamaja skriver:eva hvor er du bare SMUK paa dit nye profil billede
Åh, altså...hvor er du bare sød, tak for det....dejlig besked at vågne op til...Knus fra mig til dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128