Altså der er da også mange af mine veninder der er venner med mine x'er og også med min nuværende kæreste og det har jeg det fint med. Desværre er FB blevet en måde hvorpå man kan kontrollere andre ageringer og FB er samtidig en kilde til voldsom jalousi. Fordi man er venner på FB er det ikke ens betydende med at man skal møde hver lørdag og drikke kaffe, men blot at man ser hvad der rører sig i vedkommendes "liv".
Jeg synes du skal godkende ham som ven, da det jo er hvad du selv ønsker. Hvis din gudmor bliver tosset over det så må det da være fordi hun er røv jaloux og stadig forsøger at styre ham. Er hun derimod ovre ham så kan jeg ikke se hun kan have et problem med at du venner den med ham.
Altså jeg er jo også sådan indrettet at når jeg har sagt stop i et forhold så er manden ledig på markedet igen og så kan man jo ikke bestemme hvem, hvor eller hvad han skal snakke med 
Du kunne jo evt ringe til din gudmor og sige at han har tilføjet dig som ven og du egentlig godt kunne tænke dig at accepterer men at du lige ville høre hende om hun havde det cool med det.
Anmeld