Hjælp mig lige piger!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Zibi_84

Er lige hjemvendt fra en uges vellykket ferie med manden. Jeg er i  uge 30 i morgen. Pludselig kom der noget helt gult ud af mit venstre bryst. Faktisk samme brystvorte, som har fået et lille hul lige i midten...Dagen efter kom der en gul dråbe igen!? Er det råmælk eller hvad? Kram fra Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Nettemor

kunne godt lyde lidt sådan.. men kommer vist også an på hvor gult det var. hvis det var 'betændelses' gult så er det nok ikke råmælk.

men jeg begyndte også at dryppe et stykke tiden inden fødslen.

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Det lyder sådan..
Hvis ikke du har "ondt" så tror jeg ikke det er betændelse.. for det har jeg hørt sku gøre ondt ihvertfald.

Men ellers spørg din jordmoder ? Hun må helt sikkert vide det.

Anmeld

10. april 2011

Zibi_84

Okay. tak for jeres svar! Skal heldigvis til jordemor på Onsdag

Anmeld

10. april 2011

Chr-Hei

Zibi_84 skriver:

Er lige hjemvendt fra en uges vellykket ferie med manden. Jeg er i  uge 30 i morgen. Pludselig kom der noget helt gult ud af mit venstre bryst. Faktisk samme brystvorte, som har fået et lille hul lige i midten...Dagen efter kom der en gul dråbe igen!? Er det råmælk eller hvad? Kram fra Zibi

Det er råmælk(: er selv begyndt få det mit er dog bare mere gennemsigtig og min jordmor spurgte nemlig om jeg var begyndt få gult væske fra mine bryster(:

Selvom mit er mere gennemsigtig er det også råmælk og mit startede også omkring uge 29..

Anmeld

10. april 2011

PernilleB

Zibi_84 skriver:

på mig kom der osse noget temmelig gult noget ud, og det var bare råmælk.. bare rolig... og hvis det sidder i tøjet lidt inden du ser det så lugter det a ost...

Anmeld

11. april 2011

Zibi_84

Ej hvor godt! Jeg er lykkelig over at det ikke er betændelse) TUSIND tak for jeres svar piger!! Så må jeg hellere vaske vaske min bh

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

Det er råmælk. Hvis det var betændelse, så vil det gør rigtig ondt så det er bare brysterne der gør sig klar til babyen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.