Knuder under øjnene HJÆLP !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Oxydation

Hej alle

Jeg har et lille spørgsmål.

Her i sidste uge havde jeg ondt i mit højre øje, og det var hævet. Men det gik i sig selv, så i torsdags fik jeg ondt i venstre øje, og det hævede også op. Igår opdager jeg så at jeg har fået en hård knude under hvert øje ? De er lidt ømme.

Nogen idé om hvad det kan være ?

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hejsa.. jeg syntes det lyder som om du skal ringe til lægen.. det kan være mange ting... så jeg syntes du skal give vagtlægen/din egen læge et kald...

men ville ikke klikke forbi uden at give dig et  GODBEDRING

Anmeld

9. april 2011

Oxydation

mor til Isabel og Shane skriver:

hejsa.. jeg syntes det lyder som om du skal ringe til lægen.. det kan være mange ting... så jeg syntes du skal give vagtlægen/din egen læge et kald...

men ville ikke klikke forbi uden at give dig et  GODBEDRING

Mange tak

Har snakket med vagtlægen og han sagde at det nok bare var allergi eller alm øje irritation ? Tror jeg ringer til min egen læge på mandag

Anmeld

9. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Oxydation skriver:

Mange tak

Har snakket med vagtlægen og han sagde at det nok bare var allergi eller alm øje irritation ? Tror jeg ringer til min egen læge på mandag

det lyder som en rigtig go ide.... jeg har nemlig selv det der hedder nellefeber og det er også "buler" ved øjnene og andre steder i ansigtet når det blusser rigtigt op.. men det kan jo være SÅ mange ting..

Anmeld

13. april 2011

Oxydation

mor til Isabel og Shane skriver:

det lyder som en rigtig go ide.... jeg har nemlig selv det der hedder nellefeber og det er også "buler" ved øjnene og andre steder i ansigtet når det blusser rigtigt op.. men det kan jo være SÅ mange ting..

Så har jeg været hos lægen med mit øje, og hun var ikke sikker på hvad det var, men jeg lider meget af bylder, så hun tror det er en byld. så jeg fik øjendråber og penicillin Den skal bare væk hurtigt for hvis der går hul på den kan det skade mit øje Så håber og krydser fingre for at den forsvinder

Anmeld

13. april 2011

Lone Jakobsen

æv det lyder slet ikke rart. for at det snart er væk igen.

Anmeld

13. april 2011

TroldeMor<3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.