mulig graviditet, men nu mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 2 ugers tid, haft nogen graviditetstegn såsom ømme bryster, mere rød-brune brystvorter, mudrene i underlivet og maven, oppustet, kvalme... men har nu fået min mens....
har ikke testet eller noget endnu, men trods mens, kan jeg så stadig evt være gravid eller???
har hørt om at nogen kan få mens når de er gravide..
jeg fik ikke min mens i sidste måned men har fået den nu - normalt får jeg det den 13 i hver måned... hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 2 ugers tid, haft nogen graviditetstegn såsom ømme bryster, mere rød-brune brystvorter, mudrene i underlivet og maven, oppustet, kvalme... men har nu fået min mens....
har ikke testet eller noget endnu, men trods mens, kan jeg så stadig evt være gravid eller???
har hørt om at nogen kan få mens når de er gravide..
jeg fik ikke min mens i sidste måned men har fået den nu - normalt får jeg det den 13 i hver måned... hmmm

Jeg ville tage en graviditetstest, hvis jeg var dig

Anmeld

9. april 2011

Madam Blå

Jeg ville teste nu, og så igen om to dage.. Hvis stregen bliver tydeligere burde du stadig være gravid.

for dig

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Hvis du slet ikk havde sidste måned tror jeg som der er skrevet at jeg ville teste hvis jeg var dig

Du kan sagtens bløde uanende om du er gravid, kender jeg flere der har haft gjort.. Kender sågar en der kom til lægen med mavesmerter, som havde haft mens hele tiden.. og som så fik at vide det er ikk smerter - det er veer - du er i fødsel hehe.

Hvis det er en ønskebaby - så held og lykke

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

jeg har denne morgen, taget en graviditetstest, og den var positiv

Anmeld

10. april 2011

Sphynxlover

årrrrrrrrrh bare det var mig

men KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

årrrrrrrrrh bare det var mig

men KÆMPE TILLYKKE

krydser fiingre for at det også snart er dig <3

men mange tak <3

Anmeld

10. april 2011

N1

Tillykke 

Anmeld

10. april 2011

Sphynxlover

Anonym skriver:

krydser fiingre for at det også snart er dig <3

men mange tak <3

Ja gør det har virkelig brug for det

Anmeld

10. april 2011

Pullemulle

Lou87 skriver:

Hvis du slet ikk havde sidste måned tror jeg som der er skrevet at jeg ville teste hvis jeg var dig

Du kan sagtens bløde uanende om du er gravid, kender jeg flere der har haft gjort.. Kender sågar en der kom til lægen med mavesmerter, som havde haft mens hele tiden.. og som så fik at vide det er ikk smerter - det er veer - du er i fødsel hehe.

Hvis det er en ønskebaby - så held og lykke

Hvordan kan hun ikke have opdaget at hun var gravid? Havde hun overhovedet ikke fået mave på? Vil da mene at man burde kunne se det hvis hun var så lang henne at hun fik veer og skulle føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.