Han er bare så dejlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Frk.S

Åh, jeg synes jeg har læst så mange ulykkelige tråde i denne kategori de sidste uger - forhold der er i krise / kærester der bare opfører sig som lort.

Forstå mig ret, det er der ikke noget i vejen med - det her sted er jo et godt sted at læsse af. 

Men det er lidt deprimerende læsning, og jeg bliver så trist på folks vegne. 

Så nu vil jeg lige fortælle hvor dejlig min kæreste er, for jeg synes vi trænger til en positiv tråd. Lige nu er jeg bare fuld af kærlighed... og han er ikke hjemme. 

I går aftes da vi lagde os til at sove lagde han armen rundt om mig, krammede mig rigtig ind til sig, lagde hånden på min mave, og sagde: "mine 2 piger!" (I går fik vi afvide at det er en pige vi skal have). 

I morges skulle han tidligt afsted til et arrangement, hvor han skulle spise morgenmad. Men inden han tog afsted kørte han til bageren efter rundstykker, og lavede så morgenmad på sengen til mig. 

Ih, hvor jeg elsker ham, og er lykkelig over at han skal være far til mit barn. 

Kom endelig med søde historier - for jeg VED at der også er mange gode forhold derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

metski83

Min kæreste er også bare dejlig. Elsker ham overalt på jorden, og jeg er vild taknemmelig for at vi er sammen.

Vi passer så godt sammen, er hinandens eneste ene og bedste venner.

Han siger også ligesom din, hans to piger eller hans to prinsesser. Her er det så mig, og vores lille hund han snakker om.

Vi prøver at blive gravide, og håber den er der denne gang. Den anden dag da han skulle på arbejde, siger han så farvel vi ses i aften osv. bagefter aer han mig på maven og siger, vi ses i aften lille skat (Til den baby der forhåbenlig er der)

Eeeeelsker ham overalt på jorden

Anmeld

9. april 2011

B&J

JA  ej hvor dejligt sikke en dejlig kæreste du har, jeg har også en dejlig kæreste han krammede mig i dag da vi gik forbi smykke handleren også sagde han o´m det ikke var det smykke med navn på jeg ønskede mig og sagde jo godt sagde han ellers har jeg gjordt en fejl

og tillykke med jeres lille pige

Anmeld

9. april 2011

malenecl

Min kæreste er også bare så dejlig!!

Han kan altid få mig til at smile og få mig i godt humør.

Sidste fredag havde vi været forlovet i et år, så han var ude af døren om formiddagen og var væk i et godt stykke tid, han sagde ikke hvor han skulle hen. Så kommer han ind af døren med den smukkeste buket roser til mig! Der rødmede jeg lidt

Er lykkelig over at han er far til vores barn

Anmeld

9. april 2011

Frk.S

metski83 skriver:

Vi prøver at blive gravide, og håber den er der denne gang. Den anden dag da han skulle på arbejde, siger han så farvel vi ses i aften osv. bagefter aer han mig på maven og siger, vi ses i aften lille skat (Til den baby der forhåbenlig er der)

Hvor dejligt!

for at der er en lille baby på vej til jer også. 

Anmeld

9. april 2011

metski83

Frk.S skriver:

Hvor dejligt!

for at der er en lille baby på vej til jer også. 

Tak, håber jeg også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.