Har en mærkelig fornemmelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2011

MyLove E

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg.

Jeg drømte for et stykke tid siden at jeg ville komme til at føde den 10maj kl 14.38, men i løbet af drømmen fandt jeg ud af at jeg havde født for tidligt, så det var den 10 april ( jeg er sat til den 11maj)

Men nu har jeg de sidste to dage haft en fornemmelse af at det sker nu her snart. Min mave føles anderledes, og har haft rigtig mange plukveer. Jeg har også de sidste to dage haft tyndmave, ikke dirrá, men bare skulle på toilet mange gange om dagen. Jeg har også haft meget kvalme. Men samtidet ved jeg jo godt at det nok bare er en fix idé.

Er det helt dumt at vi er begyndt at gøre os lidt parate til at der måske kan ske noget?? Jeg har kun fortalt min mand om min fornemmelse.

Igen ved ikke rigtig havd jeg vil med indlægget, ud over at kommer af med mine tanker :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

malenecl

Tauf skriver:

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg.

Jeg drømte for et stykke tid siden at jeg ville komme til at føde den 10maj kl 14.38, men i løbet af drømmen fandt jeg ud af at jeg havde født for tidligt, så det var den 10 april ( jeg er sat til den 11maj)

Men nu har jeg de sidste to dage haft en fornemmelse af at det sker nu her snart. Min mave føles anderledes, og har haft rigtig mange plukveer. Jeg har også de sidste to dage haft tyndmave, ikke dirrá, men bare skulle på toilet mange gange om dagen. Jeg har også haft meget kvalme. Men samtidet ved jeg jo godt at det nok bare er en fix idé.

Er det helt dumt at vi er begyndt at gøre os lidt parate til at der måske kan ske noget?? Jeg har kun fortalt min mand om min fornemmelse.

Igen ved ikke rigtig havd jeg vil med indlægget, ud over at kommer af med mine tanker :-)

Jeg har det ligesom dig! Jeg er sat til den 1 maj. Og har også skulle rende noget mere på toilettet og haft kvalme og syntes min mave føles anderleds og tror også den er sunket lidt! Så mig og kæresten har pakket tasken for en sikkerheds skyld jo ..

Anmeld

9. april 2011

MyLove E

Vi har vasket næsten alt tøjet, så vi pakker en taske i aften. Hvad har i pakket???

Anmeld

9. april 2011

malenecl

Tauf skriver:

Vi har vasket næsten alt tøjet, så vi pakker en taske i aften. Hvad har i pakket???

Vi har pakket nogle bodyer i str. 50 og 56 og noget lidt varmere tøj til hjemturen. undertøj og tøj til mig og tøj til manden. Sutter. Ammeindlæg. Læbepomade. Shampoo og balsam og sådan.

- Det er hvad vi har pakket indtil videre ..

Anmeld

9. april 2011

MyLove E

Mange tak for dit svar, vi så lige skrives ved om der er sket noget. Held og lykke til dig

Anmeld

9. april 2011

malenecl

Tauf skriver:

Mange tak for dit svar, vi så lige skrives ved om der er sket noget. Held og lykke til dig

I lige måde!

Anmeld

9. april 2011

tingimor

hehe er sat til 6 maj har også haft det som om maven er anderleds og sover utroligt uroligt for tiden. selv manden er begyndt og gå og spørge om det nu... har den ide at hun kommer til verden 20 april men nu må vi se ... Glæder mig til at høre mere til hvornår jeres små spir viser sig i dagen lys 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.