Maskulin - feminin, hi hi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2011

Dot D

Se lige Sophus, han er bare sej. Fik lov til at sidde på en Politimotorcykel i går Det er hans maskuline side

Og så et billede af ham taget for lidt siden, han ville prøve min hårbøjle Det må da vist være den feminine side

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

wamse

Ha ha ja det er da lige fra den ene yderlighed til den anden 

Sikke en dejlig dreng du har

Anmeld

9. april 2011

Anne G

Nej hvor er han altså bare kær

Hihi.. Det er da lige fra den ene yderlighed til den anden  

Anmeld

9. april 2011

Dot D

wamse skriver:

Ha ha ja det er da lige fra den ene yderlighed til den anden 

Sikke en dejlig dreng du har

Ja, det var også det, jeg lige kunne se det sjove i... Tak for det, er og så ret glad for ham

Anmeld

9. april 2011

Dot D

Anne G skriver:

Nej hvor er han altså bare kær

Hihi.. Det er da lige fra den ene yderlighed til den anden  

Tak tak. Ja han har jo selvfølgelig en storesøster at efterligne, så ind imellem tror jeg, at det går faderen lidt på, hi hi, for Sophus holder sig ikke tilbage med diverse hårbøjler, prinsessekroner o.lign....

Anmeld

9. april 2011

Anne G

Dot D skriver:

Tak tak. Ja han har jo selvfølgelig en storesøster at efterligne, så ind imellem tror jeg, at det går faderen lidt på, hi hi, for Sophus holder sig ikke tilbage med diverse hårbøjler, prinsessekroner o.lign....

Hihi.. Så passer det vist faderen ganske fint at han sad på en motercykel igår  

Det er da også ganske godt at mærke sin feminine side nogle gange  Det er da heller ikke nemt når både mor og storesøster bruger sådan nogle spændende ting til håret

Anmeld

9. april 2011

Dot D

Anne G skriver:

Hihi.. Så passer det vist faderen ganske fint at han sad på en motercykel igår  

Det er da også ganske godt at mærke sin feminine side nogle gange  Det er da heller ikke nemt når både mor og storesøster bruger sådan nogle spændende ting til håret

Nemlig, der skal være lidt til begge sider

Stephan tager det nu heller ikke så tungt, men jeg kan godt se på ham, at han ikke synes, at det er helt passende med hårpynt til en dreng, hi hi

Anmeld

9. april 2011

Anne G

Dot D skriver:

Nemlig, der skal være lidt til begge sider

Stephan tager det nu heller ikke så tungt, men jeg kan godt se på ham, at han ikke synes, at det er helt passende med hårpynt til en dreng, hi hi

Ja lige præcis

Hihi.. Det ser da ellers rigtig sødt ud til ham  Men de mænd der de er vist ikke så meget for at se deres drenge med tøse ting

Anmeld

10. april 2011

Dot D

Anne G skriver:

Ja lige præcis

Hihi.. Det ser da ellers rigtig sødt ud til ham  Men de mænd der de er vist ikke så meget for at se deres drenge med tøse ting

Nej, men hellere nu end når de bliver 15 - 16 år

Anmeld

10. april 2011

Anne G

Dot D skriver:

Nej, men hellere nu end når de bliver 15 - 16 år

Hæ hæ ja det rigtig nok...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.