fortsættelse på snakken fra indlægget om hvad vi laver til daglig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Stumpen

Mht. at skolerne godkender en når stedet dumper, så må jeg erkende at kender jeg ikke noget til..

Men jeg er sidste årgang på den gamle uddannelse og har været det siden jeg kom tilbage fra barsel og det har bare skinnet så klart igennem på min semi at vi bare skal igennem dette her/at semi skal af med os, så jeg tror på at vi hver og en består vores eksamener -også selvom nogen måske ikke burde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

Money money money...jo flere igennem jo flere penge....men det er sørnme skidt for faget.

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

og sådan er det især på ikast pæd sem, da de har svært ved at få studerende (som alle semi'er) I år er der blot startet en årgang op..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

og sådan er det især på ikast pæd sem, da de har svært ved at få studerende (som alle semi'er) I år er der blot startet en årgang op..

Tror desværre det er lige så slemt hernede...vi startede to hold sidste år....78 studerende og min søster startede i feb. der var der 38....trist...

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Ja, det er ikke super fedt, men om nogle år kan vi da virkelig vælge og vrage imellem jobbene -bare en skam at det (igen) bliver børnene og special afdelingerne der bliver offrene i dette spil..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Ja, det er ikke super fedt, men om nogle år kan vi da virkelig vælge og vrage imellem jobbene -bare en skam at det (igen) bliver børnene og special afdelingerne der bliver offrene i dette spil..

Lige netop de tanker jeg også har...det er så trist...men lønnen burde sgu også svare til det job der udføres....

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Ja det re sjovt som det er skruet sammen..

Arbejder du med penge får du (efter hvad jeg hører) en god løn
Arbejder du med mennekser er lønnen lav

Begår du voldtægt får du..hvad... 3 mdr? ½ år? i fængsel
Begår økonomisk kriminalitet får du 6 år i fængsel

Det hænger ikke altid lige smart sammen og denne øffen er ikke pga. at jeg har ondt i røven over økonomien (måske lidt ) , men jeg brænder for det erhverv jeg snart skal ind i, og må derfor tage lønnen med mig, men måske kunne der lokkes flere hænder til, hvis lønnen blev højere og dermed forbedre vilkårene for børn, syge, gamle osv...

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

Stumpen skriver:

Det hænger ikke altid lige smart sammen og denne øffen er ikke pga. at jeg har ondt i røven over økonomien (måske lidt ) , men jeg brænder for det erhverv jeg snart skal ind i, og må derfor tage lønnen med mig, men måske kunne der lokkes flere hænder til, hvis lønnen blev højere og dermed forbedre vilkårene for børn, syge, gamle osv...

saa sandt...

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jamen, jeg er helt enig og synes da helt sikkert godt at man kan synes det er skidt og skævt,...min kære x kom ind fra gaden og fik et job på næsten 30.000kr pr. måned med en masse fryns og mulighed fpor lønstignig.....for at sætte alarmer op...ALARMER....helt ærligt...
Knus Eva...i praktik med 9000kr før skat...

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Jamen, jeg er helt enig og synes da helt sikkert godt at man kan synes det er skidt og skævt,...min kære x kom ind fra gaden og fik et job på næsten 30.000kr pr. måned med en masse fryns og mulighed fpor lønstignig.....for at sætte alarmer op...ALARMER....helt ærligt...
Knus Eva...i praktik med 9000kr før skat...

Ja det hænger fint sammen...
Jeg er så tilbage på su'en og den forhøjede su lån.. Slut med praktik... Aldrig mere praktik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.