så kom vi hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2011

de-wett

ja så kom vi hjem fra sygehuset igen. blev indlagt igår, men de mente ikke der var noget . MEN min llle prinsesse har astma 

Det hele startede med hoste for 1 måned siden. så lungbetændelse i sidste uge og nu atsma. håber bare ikk der kommer mere nu. bare at hun bliver rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

M.O.A.R.

Årh stakkels pige.

De varmeste tanker til jer, håber hun hurtigt bliver rask!

Anmeld

17. april 2011

LRJ

de-wett skriver:

ja så kom vi hjem fra sygehuset igen. blev indlagt igår, men de mente ikke der var noget . MEN min llle prinsesse har astma 

Det hele startede med hoste for 1 måned siden. så lungbetændelse i sidste uge og nu atsma. håber bare ikk der kommer mere nu. bare at hun bliver rask

Har slet ikke ser at du havde fået svar på hva hun fejlede
Men , og det kun er baby atsma og det ikke er for evigt

Anmeld

17. april 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Har slet ikke ser at du havde fået svar på hva hun fejlede
Men , og det kun er baby atsma og det ikke er for evigt

tror kun det er baby astma.

Hun får faktisk kun medicin nu hver anden dag. Hun hoster ikke mere, men engang i mellem kan vi høre det trænger. også får hun

Anmeld

17. april 2011

Caroline86

Har du fået at vide om det er kronisk astma eller "bare" akut bronkitis? Mange børn vokser jo, heldigvis, fra deres astma, så man kan håbe det ikke er kronisk

Laura fik akut astmatisk bronkitis i forbindelse med en RS infektion her i vinter... Men hun har intet med luftvejene nu

Anmeld

18. april 2011

de-wett

Caroline86 skriver:

Har du fået at vide om det er kronisk astma eller "bare" akut bronkitis? Mange børn vokser jo, heldigvis, fra deres astma, så man kan håbe det ikke er kronisk

Laura fik akut astmatisk bronkitis i forbindelse med en RS infektion her i vinter... Men hun har intet med luftvejene nu

det har vi intet fået afvide om. For vi blev undersøgt og de sagde hun intet fejlede. vi blev undersøgt igen og igen med svaret om at hun intet fejlede. Fik fik afvide vi kunne komme hjem med sådan en maske som hun kunne få når hun havde sine anfald. Jeg sagde så at jeg gerne ville blive. Dette fik jeg lov til, men jeg skulle huske at hun stadig intet fejlede.

Lørdag da lægen kom ind til stuegang. fik vi afvide vi bare kunne tage hjem for hun var i den rigtige behandling for astatisk bronkitis.

Anmeld

18. april 2011

Caroline86

de-wett skriver:

det har vi intet fået afvide om. For vi blev undersøgt og de sagde hun intet fejlede. vi blev undersøgt igen og igen med svaret om at hun intet fejlede. Fik fik afvide vi kunne komme hjem med sådan en maske som hun kunne få når hun havde sine anfald. Jeg sagde så at jeg gerne ville blive. Dette fik jeg lov til, men jeg skulle huske at hun stadig intet fejlede.

Lørdag da lægen kom ind til stuegang. fik vi afvide vi bare kunne tage hjem for hun var i den rigtige behandling for astatisk bronkitis.

hmm... underligt de ikke giver Jer lidt mere info

Men heldigvis er det ret normalt at de små hoveder får astmatisk bronkitis og de fleste vokser fra det (selvom det er SKIDE hamrende hårdt når det står på )... Jeg krydser mine poter for at prinsessen også vokser fra det (hun har jo et stærkt navn, så mon ikke hun klarer det som en mis!? )

mange knus herfra!

Anmeld

18. april 2011

de-wett

Caroline86 skriver:

hmm... underligt de ikke giver Jer lidt mere info

Men heldigvis er det ret normalt at de små hoveder får astmatisk bronkitis og de fleste vokser fra det (selvom det er SKIDE hamrende hårdt når det står på )... Jeg krydser mine poter for at prinsessen også vokser fra det (hun har jo et stærkt navn, så mon ikke hun klarer det som en mis!? )

mange knus herfra!

ihh mange tak. Hun har det som sagt meget bedere nu, og får faktisk kun medicin hver anden dag

Anmeld

18. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina fik konstateret AB da hun var 6 mdr. og har fået maske 2 gange om dagen + når hun har udbrud. Vi stoppede med det til nytår, hvor hun var 1 år og 9 mdr. Nu får hun kun maske, hvis hun bliver rigtig forkølet og begynder, at "hvæse" i vejrtrækningen.

Så de fleste vokser fra det. Men kan godt forstå, at du synes, at det er svært. Men heldigvis får hun det bedre når hun får sin maske.

Anmeld

18. april 2011

Caroline86

de-wett skriver:

ihh mange tak. Hun har det som sagt meget bedere nu, og får faktisk kun medicin hver anden dag

det var godt hun skal skam nok komme sig helt det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.