Tror sørme jeg er gravid :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Wimmie

Jeg skal have taget blodprøve på onsdag, men kunne ikke lade være med lige at køre en hjemmetest i Matas

Tog den så i morges, men gjorde det ikke helt rigtig (opdagede først bagefter at man rent faktisk ikke skulle tisse på den strimmel men holde den ned i en urinprøve, så den blev holdt lodret) Dette resulterede i at resultatet ikke kunne aflæses korrekt da den røde farve "flød ud"

Jeg gemte dog testen og da jeg kiggede på den en times tid senere var "udflydningen" forsvundet og der var helt tydeligt 2 røde streger - en meget tydelig og en mindre tydelig (dog ikke til at tage fejl af)

Der var 2 strimler i pakken, så jeg tager lige den anden på den korrekte måde i morgen tidligt - men jeg har hørt at man ikke kan teste positivt ved en fejl - kun negativt, så jeg er temmelig sikker

Viste den til manden men stillede den betingelse at han ikke sagde noget til nogen før på onsdag - så må vi se om han kan holde det, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Maise86

Wimmie skriver:

Jeg skal have taget blodprøve på onsdag, men kunne ikke lade være med lige at køre en hjemmetest i Matas

Tog den så i morges, men gjorde det ikke helt rigtig (opdagede først bagefter at man rent faktisk ikke skulle tisse på den strimmel men holde den ned i en urinprøve, så den blev holdt lodret) Dette resulterede i at resultatet ikke kunne aflæses korrekt da den røde farve "flød ud"

Jeg gemte dog testen og da jeg kiggede på den en times tid senere var "udflydningen" forsvundet og der var helt tydeligt 2 røde streger - en meget tydelig og en mindre tydelig (dog ikke til at tage fejl af)

Der var 2 strimler i pakken, så jeg tager lige den anden på den korrekte måde i morgen tidligt - men jeg har hørt at man ikke kan teste positivt ved en fejl - kun negativt, så jeg er temmelig sikker

Viste den til manden men stillede den betingelse at han ikke sagde noget til nogen før på onsdag - så må vi se om han kan holde det, hehe

Ej hvor dejligt! Tillykke!! Hvis du ikke kan vente til imorgen kan man sagtens bruge andet end morgenurin :-) Hvor langt er du henne så?

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Jeg fik sat æg op den 29. marts....så ikke så langt henne 

Anmeld

9. april 2011

DLM

uhh hvor spændende min læge sagde til mig at man kunne ikke få falsk positiv, så skulle der være noget rivende galt hvis man kunne det så tør godt sige tillykke

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Spændende er det i hvert fald

Jeg har ikke kunnet finde ud af hvad jeg skulle tro ang. symptomer, for jeg blev jo overstimuleret i hormonbehandlingen, så jeg har haft ondt/smerter i maven og underlivet de sidste 2 ugers tid. For en uges tid siden blev det bedre, men de sidste par dage har det så gjort mere ondt og føltes lidt som menstruationssmerter - så jeg havde ikke helt turde håbe, men gik egl. bare og ventede på blødningen.

Nu håber jeg bare ikke at jeg kommer til at have alt for ondt i min graviditet...

Anmeld

9. april 2011

Miss BananaHammock

Jeg fin en falsk positiv fordi jeg er i behandling og tager ÆL sprøjte inden inseminering. Men hvis du ikke har taget det så tror jeg ikke den kan være falsk :0)Der er selvfølgelig det faktum at alle tests hvis skal betragtes ugyldige efter anvist tidsrum men krydser for at din er ganske rigtig :0)

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Ja, det er også derfor jeg tager test nr. 2 - det skulle da i hvert fald være mærkeligt hvis jeg testede positiv 2 gange ved en fejl

Og så er der jo blodprøven på onsdag...

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

Wimmie skriver:

Ej hvor er det dog fantastisk hvis det viser sig at være sandt, kan forstå du ikke kan vente til imorgen.

Jeg krydser  for jer og en masse babystøv i jeres retning.

Mange knus Kusuma

Anmeld

9. april 2011

Happiness

Desværre kan testen godt blive falsk positiv af at ligge for længe. Det oplevede jeg da jeg forsøgte at blive gravid. Der kom en positiv streg indenfor 30 min, men var ikke gravid

Man skal aflæse den indenfor testtiden, ofte 5-10min.

Men håber for dig at den alligevel er positiv Det kan jo væære at stregerne har været der hele tiden, men at du bare ik kunne se dem

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Nu tog jeg så alligevel test nr. 2

Og den viste 2 streger inden for et halvt minut, så mon ikke den er ok?

Dog læste jeg lige at man kan teste falsk positiv hvis man har cyster på æggetokkene, hvilket man kan få ved at blive overstimuleret i hormonbehandlingsfasen...hvilket jeg jo blev.Der var dog ingen cyster da jeg fik sat æg op, men jeg ved ikke om de kan komme senere... i hvert fald tager jeg lige det hele med forbehold indtil på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.