Nogle der kan hjælpe mig ? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2011

princessnanna

Jeg vågnede her for lidt siden fra min middagslur ved at det gjorde sindsygt ondt i min ene side , kunne hverken rejse mig eller noget og min mave blev sten hård , jeg har ikke kunne mærke mine plukveer før overhoved og nu sidder jeg her og er virkelig bekymret for om det kunne være en rigtig vee der kommer eller hvad det lige kan være. Er der nogle er jer der har oplevet det samme eller ved hvad det kan være ? håber der er nogen der kan hjælpe på min bekymring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

afrobabies

princessnanna skriver:

Jeg vågnede her for lidt siden fra min middagslur ved at det gjorde sindsygt ondt i min ene side , kunne hverken rejse mig eller noget og min mave blev sten hård , jeg har ikke kunne mærke mine plukveer før overhoved og nu sidder jeg her og er virkelig bekymret for om det kunne være en rigtig vee der kommer eller hvad det lige kan være. Er der nogle er jer der har oplevet det samme eller ved hvad det kan være ? håber der er nogen der kan hjælpe på min bekymring.

Det kan godt bare være en plukve, hvor langt er du henne?

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

princessnanna skriver:

Jeg kan læse at din mave blev stenhård, men gjorde det ondt i kun den ene side? og skulle du på toilettet bagefter?

Anmeld

9. april 2011

princessnanna

victoria2008 skriver:

Det kan godt bare være en plukve, hvor langt er du henne?

jeg er 25+1 idag , har ikke kunne mærke mine plukveer før , og det var en rigtig slem smerte jeg fik /:

Anmeld

9. april 2011

princessnanna

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg kan læse at din mave blev stenhård, men gjorde det ondt i kun den ene side? og skulle du på toilettet bagefter?

ja det var kun i den ene side , jeg skulle ud og tisse da jeg endelig kom op fra sofaen /:

Anmeld

9. april 2011

Maja88

tror ikke du skal være bekymret-- jeg har et par gange vågnet under graviditeten, med en brændene smerte... det viste sig bare at være baby som trykker¨

Anmeld

9. april 2011

princessnanna

Maja88 skriver:

tror ikke du skal være bekymret-- jeg har et par gange vågnet under graviditeten, med en brændene smerte... det viste sig bare at være baby som trykker¨

okay håber bare det er det , men hvis det sker igen ringer jeg til min jordemoder og hører og ellers må jeg tag en tur forbi sygehuset. tak for svar det lettede meget.

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

princessnanna skriver:

ja det var kun i den ene side , jeg skulle ud og tisse da jeg endelig kom op fra sofaen /:

Ej sådan en oplevede jeg også en morgen, jeg vågnede ved det så vild var smerten. Min højre side gjorde så ondt så jeg måtte lægge mig på venstre side, min mave var helt hård og bagefter skulle jeg tisse helt vildt meget.

Det viste sig at være ligament smerte samt en plukve, min læge sagde at jeg ikke skulle være bekymret.

Og der var præcis heller ikke noget at være bekymret, men kan sagtens forstå du er ude af dig selv af bekymring, det var jeg også.

Men bliver det ved skal du til læge.

Anmeld

9. april 2011

princessnanna

Jacob&Kusuma skriver:

Ej sådan en oplevede jeg også en morgen, jeg vågnede ved det så vild var smerten. Min højre side gjorde så ondt så jeg måtte lægge mig på venstre side, min mave var helt hård og bagefter skulle jeg tisse helt vildt meget.

Det viste sig at være ligament smerte samt en plukve, min læge sagde at jeg ikke skulle være bekymret.

Og der var præcis heller ikke noget at være bekymret, men kan sagtens forstå du er ude af dig selv af bekymring, det var jeg også.

Men bliver det ved skal du til læge.

Jeg vågnede også ved at det gjorde så sindsygt ondt og så skulle jeg bare tisse helt vildt q:

sjovt vi har termin i samme måned og jeg venter også en lille dreng

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

princessnanna skriver:

Jeg vågnede også ved at det gjorde så sindsygt ondt og så skulle jeg bare tisse helt vildt q:

sjovt vi har termin i samme måned og jeg venter også en lille dreng

Jeg er glad for at du ikke er så bekymret mere

Men husk endelig at hvis det sker ofte skal du til læge, for selve smerten er da ikke til at holde ud, følte det som jeg havde krampe i mave musklerne

Hehe hvor sjovt, men dette er virkelig også et drengeår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.