kan ikke mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Annemor...

at jeg er gravid...

Er lidt træt for tiden men ellers kan jeg ikke mærke at jeg er gravid, er  5+6. Jeg vil kunne mærke at jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mauser.

Det skal nok komme, man siger at kvalmen først tager ordenligt til i uge 7 .. du skal da være glad for at du er frisk og har det godt (: 

Anmeld

9. april 2011

B&J

de tog første uger af min graviditet havde jeg ømme bryster ellers kunne jeg ikke mærke jeg var gravid før jeg mærkede mit første spark

Anmeld

9. april 2011

4kløver

Vær da glad for at du ikke har hovedet nede i wcet. det er ikke alle der mærker noget. Jeg gør heller ikke.

Anmeld

9. april 2011

Frk.S

Først.. tillykke med din graviditet!

Jeg tror der er mange der ikke rigtig mærker noget til det så tidligt i forløbet. Det eneste jeg mærkede på det tidspunkt var også stortset kun træthed. Senere kom en lille smule kvalme, men ikke noget af betydning.

Jeg har også længe følt mig ikke-gravid (det var først til NF-scanningen at jeg følte jeg virkelig havde et bevis for at der foregik noget derinde). 

Men lad endelig være med at ønske dig for meget - det kan du komme til at fortryde, hvis du bliver en af de uheldige der kommer til at døje med fx voldsom kvalme eller mange smerter. Vær bare glad for at du har det så godt.

Bare vent, du skal nok komme til at mærke til det. De små spark fra baby er værd at vente på! 

Anmeld

9. april 2011

Anette&Sophia

Annemor... skriver:

at jeg er gravid...

Er lidt træt for tiden men ellers kan jeg ikke mærke at jeg er gravid, er  5+6. Jeg vil kunne mærke at jeg er gravid

ikke alle kan mærke noget så tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.