skat.dk nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg forstår intet af det med skatten  

Jeg skulle betale 6000 tilbage i skat denne gang, og har fået afvide at det er fordi jeg har glemt at ændre min forskudsopgørelse.. Fair nok..

I dag har jeg lige fået min forskudsopgørelse for 2011 ind af døren og jeg går stærkt udfra at det er min befordring der har gjort at jeg skal betale tilbage.. Inden jeg blev gravid arbejdede jeg i københavn og boede ude ved kalundborg så derfor var min befordring høj..

I det nye brev står der at befordreng er sat til 24.000 men jeg er nu studerende, har været det siden oktober og skal fra omkring kalundborg til roskilde så det tal passer da ikke vel ?

Skal jeg ændre noget inde på skat.dk og har man ret til befordring som studerende ?

Jeg er anonym da jeg ikke syntes i skal vide hvem jeg da det har noget med min private økonomi at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

eElak

Du har ikke ret til befordring som studerende.. 

Der er i stedet for rabat på bug/tog kort. 

Så du skal ændre det til 0 kroner/km

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

det lyder jo meget enkelt så er der måske en chance for at jeg ikke skal betale skat tilbage næste år ?

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

og rabat og rabat mit uddannelseskort er steget med 80% så det er ikke fordi vi sparer voldsomt meget desværre :/

Anmeld

9. april 2011

eElak

Anonym skriver:

og rabat og rabat mit uddannelseskort er steget med 80% så det er ikke fordi vi sparer voldsomt meget desværre :/

Ååårh nitte... Det vidste jeg så ikke lige.... 

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Ååårh nitte... Det vidste jeg så ikke lige.... 

Sådan er det, det er lidt hårdt at være på su når de sætter priserne så meget op ..

Den vil ikke slette min befordring før jeg har skrevet hvor meget min lønindkomst og betalt A-skat jeg har fået og betalt intil ændringerne.. de kalder det indtægt og betalt skat indtil ændringer i 2011 der har jeg kun været på su og der er en rubrik hvor der står Pension, dagpenge og SU indtil ændring ( ikke AM-bidragspligtigt ) skal jeg så bare skrive ind hvor meget jeg har fået udbetalt i su og hvor meget skat jeg har betalt i 2011 og tror du jeg også skal skrive mit su lån med ?

Anmeld

9. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Sådan er det, det er lidt hårdt at være på su når de sætter priserne så meget op ..

Den vil ikke slette min befordring før jeg har skrevet hvor meget min lønindkomst og betalt A-skat jeg har fået og betalt intil ændringerne.. de kalder det indtægt og betalt skat indtil ændringer i 2011 der har jeg kun været på su og der er en rubrik hvor der står Pension, dagpenge og SU indtil ændring ( ikke AM-bidragspligtigt ) skal jeg så bare skrive ind hvor meget jeg har fået udbetalt i su og hvor meget skat jeg har betalt i 2011 og tror du jeg også skal skrive mit su lån med ?

Du skal skrive det som du har fået i SU indtil videre. 

SUlån tæller ikke som en indtægt... 

Troede ikke man selv skulle skrive ind hvor meget man har betalt i skat indtil videre - det burde den selv kunne regne ud.. fjollet... 

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Du skal skrive det som du har fået i SU indtil videre. 

SUlån tæller ikke som en indtægt... 

Troede ikke man selv skulle skrive ind hvor meget man har betalt i skat indtil videre - det burde den selv kunne regne ud.. fjollet... 

synes også det er dybt åndssvagt, men det skal jeg gøre for at kunne fskrive 0 i min befordring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.