skat.dk nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg forstår intet af det med skatten  

Jeg skulle betale 6000 tilbage i skat denne gang, og har fået afvide at det er fordi jeg har glemt at ændre min forskudsopgørelse.. Fair nok..

I dag har jeg lige fået min forskudsopgørelse for 2011 ind af døren og jeg går stærkt udfra at det er min befordring der har gjort at jeg skal betale tilbage.. Inden jeg blev gravid arbejdede jeg i københavn og boede ude ved kalundborg så derfor var min befordring høj..

I det nye brev står der at befordreng er sat til 24.000 men jeg er nu studerende, har været det siden oktober og skal fra omkring kalundborg til roskilde så det tal passer da ikke vel ?

Skal jeg ændre noget inde på skat.dk og har man ret til befordring som studerende ?

Jeg er anonym da jeg ikke syntes i skal vide hvem jeg da det har noget med min private økonomi at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

eElak

Du har ikke ret til befordring som studerende.. 

Der er i stedet for rabat på bug/tog kort. 

Så du skal ændre det til 0 kroner/km

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

det lyder jo meget enkelt så er der måske en chance for at jeg ikke skal betale skat tilbage næste år ?

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

og rabat og rabat mit uddannelseskort er steget med 80% så det er ikke fordi vi sparer voldsomt meget desværre :/

Anmeld

9. april 2011

eElak

Anonym skriver:

og rabat og rabat mit uddannelseskort er steget med 80% så det er ikke fordi vi sparer voldsomt meget desværre :/

Ååårh nitte... Det vidste jeg så ikke lige.... 

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Ååårh nitte... Det vidste jeg så ikke lige.... 

Sådan er det, det er lidt hårdt at være på su når de sætter priserne så meget op ..