Er det bare typisk kvinder eller...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Aves.

det er rigtig tit der er tråde hvor der bliver spurgt om noget og så kommer der en masse svar som slet ikke svarer på spørgsmålet men begynder at forholde sig til det moralske og etiske korrekte emnet...og en del vælger lige at skrive at de aldrig ville for bla bla bla...og ender med at skrive at de ikke kan svare for de ville aldrig gøre sådan eller sige sådan osv..

Det er sgu da lidt sjovt...mon det er fordi der rammes noget hos modtager eller hvorfor mon det sker...for det sker dælme da tit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

det er rigtig tit der er tråde hvor der bliver spurgt om noget og så kommer der en masse svar som slet ikke svarer på spørgsmålet men begynder at forholde sig til det moralske og etiske korrekte emnet...og en del vælger lige at skrive at de aldrig ville for bla bla bla...og ender med at skrive at de ikke kan svare for de ville aldrig gøre sådan eller sige sådan osv..

Det er sgu da lidt sjovt...mon det er fordi der rammes noget hos modtager eller hvorfor mon det sker...for det sker dælme da tit...

Åh ja, det synes jeg osse tit jeg ser, og har oplevet... Hvor jeg bare sidder og tænker, mon de overhovedet har læst mit spørgsmål, eller hvad der egentlig står...

Ret komisk! Men måske har jeg selv gjort det, så tør ikke rigtig sidde og spille hellig...

Anmeld

9. april 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Når jeg ser sådan nogle indlæg kan jeg ærligt talt ikke lade være med at tænke på at den der "svarer" må have sÅ lidt indhold i sit liv siden man gider bruge energi på at skabe splid...

Anmeld

9. april 2011

eElak

Med det rent moralske som du snakker om - ja det er tit kvinder... 

MEN MEN MEN - mænd er dælme også gode til at skvadre og gå off-topic - og slet ikke svare på spørgsmålet... Det ser jeg på en anden side hvor der er en debat :-D 

Anmeld

9. april 2011

Faith

LOL!!! Kan ikke lade være med at grine lidt af dig, for det er SÅ tydeligt at det er mig du stikker til for tiden... Er det blevet min tur i rækken eller hvad er det lige?

Hamrende grinagtigt! Ej hvor må du kede dig

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ja, det er TYPISK kvinder.
Jeg er ked af at sige det tøser, men det er en fejl vi kvinder har.
Stiller man os et spørgsmål, giver vi først svar på spørgsmålet 120 linjer senere...hvis vi overhovedet gør det
Mænd derimod svarer kort og præcist.
Ikke noget at sige til, at mænd ofte føler, at de ikke kan komunikere med kvinder og at vi snakker dem ihjel

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Åh ja, det synes jeg osse tit jeg ser, og har oplevet... Hvor jeg bare sidder og tænker, mon de overhovedet har læst mit spørgsmål, eller hvad der egentlig står...

Ret komisk! Men måske har jeg selv gjort det, så tør ikke rigtig sidde og spille hellig...

Præcis... jeg tænker også om jeg får gjort det...for hvis nu det er noget som rammer ind i mig og mine følelser og det jeg har oplevet, så tænker jeg at jeg måske glemmer at forholde mig til spørgsmålet og den der har skrevet det og så mere kommer til at tænke mig og mit og ikke kan styre min lyst til at skrive om mig mig mig og mit..giver det mening? Men jeg håber ikke jeg gør det, synes det er virkelig træls..

Anmeld

9. april 2011

Aves.

linselouise skriver:

Når jeg ser sådan nogle indlæg kan jeg ærligt talt ikke lade være med at tænke på at den der "svarer" må have sÅ lidt indhold i sit liv siden man gider bruge energi på at skabe splid...

Men det er jo svovt for jeg ser det ikke nødvendigvis som et behov for at skabe splid...overhoved...men du har ret, det kan det tit gøre....bare mærkeligt at man må svare hvis ikke man har taget stilling...altså stilling udover at man ikke kan forstå ts...

Anmeld

9. april 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

Præcis... jeg tænker også om jeg får gjort det...for hvis nu det er noget som rammer ind i mig og mine følelser og det jeg har oplevet, så tænker jeg at jeg måske glemmer at forholde mig til spørgsmålet og den der har skrevet det og så mere kommer til at tænke mig og mit og ikke kan styre min lyst til at skrive om mig mig mig og mit..giver det mening? Men jeg håber ikke jeg gør det, synes det er virkelig træls..

Ja, det er lidt træls, især hvis de endda glemmer at svare på spørgsmål... Håber heller ikke jeg gør det, men hvis jeg gør, håber jeg TS gør mig obs på det..

Anmeld

9. april 2011

Aves.

KaLee skriver:

Med det rent moralske som du snakker om - ja det er tit kvinder... 

MEN MEN MEN - mænd er dælme også gode til at skvadre og gå off-topic - og slet ikke svare på spørgsmålet... Det ser jeg på en anden side hvor der er en debat :-D 

Ok, der har jeg ingen erfaring...altså med debatter og mænd... men bliver da nysgerrig, måske jeg skulle få lidt viden om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.