Anonym skriver:
jeg er tabt på gulvet. Min kæreste er kæmpe scooter freak! Og det er også helt fint. Men for kun en uge siden købte han sig et brugt stel over Gul&gratis som ikke var helt billig. & der lovede han at der ikke skulle bruges flere penge på scooter eller andet lign da vi venter vores første barn sammen og der skal jo penge til side! jeg har allerede lagt 2000 til side til opsparing til bette. og han har intet oprettet
? men at han allerede nu kommer og vil låne 1500 kr. til nogle sjole

og har sagt stop!!! hvad skal jeg gøre:s han bruger flere penge end han har, jeg er den eneste der spare mine op og gemmer penge

i forvejen får han meget af mig
!
og han blir ved at love han ik bruger flere, og han smider samtlige scooter ud og starter om om om¨igen
Må jeg have lov til at komme med min hårde, men ærlige mening.
Jeg synes udfra det du fortæller os at din kæreste lyder meget hensysløs og egoistisk, når det så er sagt synes jeg det er fuldstændig tumpet af ham at han ikke i det mindste sælger scooterne videre, så I kan få jer noget indtægt på den måde.
Er han meget ung? Og er det mon fordi han ikke er klar til alt dette med baby og bleer, gemmer han sig mon i sin egen verden med pc spil og scooter fordi han ville ønske at han ingen bekymringer har.
Lider han af en sindstilstand? Og dermed mener jeg sindsslidelser der netop får ham til at reagere på sine impulser, og når han får modstand gemmer han sig.
Jeg synes at du skal gøre det klart for ham at du virkelig gerne vil det her, du skal sætte grænser og du skal give ham ultimatummer.
Kan han ikke klare denne tid op til fødslen, vil han heller ikke klare tiden efter fødslen, så hellere på vished om han vil dette eller ej.
Du kan sikkert sagtens klare dig uden ham, økonomisk lyder det ihvertfald til at du kan klare dig uden ham.
Anmeld