forvirret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

twinny

Anonym skriver:

helt enig her!

det ville jeg gøre.... så må du være stædig og ikk giv dig... så lige pludselig indse han det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

det ville jeg gøre.... så må du være stædig og ikk giv dig... så lige pludselig indse han det...

præcis frygter bare at han ikke får lagt noget til side til bette det er min frygt

Anmeld

9. april 2011

twinny

Anonym skriver:

præcis frygter bare at han ikke får lagt noget til side til bette det er min frygt

ja, men hvis han finder u a du ikk giver noget til ham. Så tror jeg han indser det....

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

ja, men hvis han finder u a du ikk giver noget til ham. Så tror jeg han indser det....

okey tusind tak for det er stadig besluttet. selvom han prøver prutte lidt med mig om mindre beløb, er jeg besluttet

Anmeld

9. april 2011

twinny

Anonym skriver:

okey tusind tak for det er stadig besluttet. selvom han prøver prutte lidt med mig om mindre beløb, er jeg besluttet

sådan....

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

jeg er tabt på gulvet. Min kæreste er kæmpe scooter freak! Og det er også helt fint. Men for kun en uge siden købte han sig et brugt stel over Gul&gratis som ikke var helt billig. & der lovede han at der ikke skulle bruges flere penge på scooter eller andet lign da vi venter vores første barn sammen og der skal jo penge til side! jeg har allerede lagt 2000 til side til opsparing til bette. og han har intet oprettet ? men at han allerede nu kommer og vil låne 1500 kr. til nogle sjoleog har sagt stop!!! hvad skal jeg gøre:s han bruger flere penge end han har, jeg er den eneste der spare mine op og gemmer penge i forvejen får han meget af mig!

og han blir ved at love han ik bruger flere, og han smider samtlige scooter ud og starter om om om¨igen

Må jeg have lov til at komme med min hårde, men ærlige mening.

Jeg synes udfra det du fortæller os at din kæreste lyder meget hensysløs og egoistisk, når det så er sagt synes jeg det er fuldstændig tumpet af ham at han ikke i det mindste sælger scooterne videre, så I kan få jer noget indtægt på den måde.

Er han meget ung? Og er det mon fordi han ikke er klar til alt dette med baby og bleer, gemmer han sig mon i sin egen verden med pc spil og scooter fordi han ville ønske at han ingen bekymringer har.

Lider han af en sindstilstand? Og dermed mener jeg sindsslidelser der netop får ham til at reagere på sine impulser, og når han får modstand gemmer han sig.

Jeg synes at du skal gøre det klart for ham at du virkelig gerne vil det her, du skal sætte grænser og du skal give ham ultimatummer.

Kan han ikke klare denne tid op til fødslen, vil han heller ikke klare tiden efter fødslen, så hellere på vished om han vil dette eller ej.

Du kan sikkert sagtens klare dig uden ham, økonomisk lyder det ihvertfald til at du kan klare dig uden ham.

Anmeld

9. april 2011

jydeinden

Anonym skriver:

har også sagt at nu stopper det! men han vil ikke tage mine ord til sig og siger at det er det eneste han har at bruge penge på som glæder ham her i livet!!!!

udover det skylder han baken 5000 kr. og før det kan vi ikke flytte herfra, og ville jo frygtelig gerne i noget større når vi nu skal have en lille. Og han vil lave endnu et træt der lyder på 1000 og i det han gør det skylder han banken endnu flere

og så står jeg IGEN og skal betale hans latterlige smøger som han ryger 40 af om dagen .. jeg har ikke brug en eneste krone på mig selv

med sådan en udtalelse fra hans side af så bliver jeg da først bekymret... hvad er barnet så, hvis det ikke er hans glæde i livet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.