Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lærkes_mor skriver: Har du været til det før? ved du hvad tingene ca koster til lagersalget? er da lidt fristende :-) og hvad str er der mon?
Har du været til det før? ved du hvad tingene ca koster til lagersalget? er da lidt fristende :-)
og hvad str er der mon?
Nej har aldrig været til ej sikke lej lagersalg... Har hørt der er mest i de små str.. Og de har vidst tøj med op til str 140
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kommer, men bor i Århus. Hvor sødt af dig at tilbyde folk kan køre med.
Jeg var til det sidste år - der var MASSER af tøj, selvom vi først kom søndag og priserne var MEGET billige, som i HogM mindes jeg.
Jeg købte en masse til prinsessen og det regner jeg også med og gøre denne her gang
Mille83 skriver: Jeg var til det sidste år - der var MASSER af tøj, selvom vi først kom søndag og priserne var MEGET billige, som i HogM mindes jeg. Jeg købte en masse til prinsessen og det regner jeg også med og gøre denne her gang
koster det penge at komme ind ? :-)
lærkes_mor skriver: koster det penge at komme ind ? :-)
Det gjorde det ikke dengang...
Sofia skriver: Jeg kommer, men bor i Århus. Hvor sødt af dig at tilbyde folk kan køre med.
Ja men ville være skønt at have nogen af følges med.. Synes ikke rigtig mine veninder er friske på sådan en tur..
Det er skøøønt når det er billigt...
Til interesserede: Bodyer koster 75 og det samme gælder langærmede t-shirts. Heldragter koster 95. Denimbukser 125. Flyverdragter fra 350.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128