Må jeg se jeres møbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Lunae

Hej piger!

Endelig endelig endelig har min lille familie fået et rækkehus i den by vi ønsker, at vores datter skal vokse op i!

Et lille hus i to plan på 93 kvm! Huset er fra 2008, så det har et ret moderne look

Tidligere har min kæreste og jeg boet i gamle lejligheder i Århus c og pt bor vi også i en lille hyggelig lejlighed vi har en meget romantisk stil med gamle restaureret møbler og guldspejle og lysekrone!

Nu er det jeg tænker, at vores møbler slet ikke passer ind i den moderne lejlighed og egentlig vil jeg gerne have nye! Når jeg så kigger på nettet, tager jeg mig selv i stadig at kigge på antikke romantiske møbler!

Hvad filan gør jeg?? Hjælp!!

Vil rigtig gerne se billeder af jeres stuer, så jeg kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Aves.

Lunae skriver:

Tak

Så lidt...kunne lige huske den der lange tråd...og så synes jeg ellers bare du skal have de møbler du kan lide...det hele passer da ind til et nyt hus, mere de gamle hvor jeg synes det er synd at sætet feks nye "kolde" køkkener ind i ...men det er jo smag og behag...

Anmeld

9. april 2011

sarahb

https://www.baby.dk/debat/85090pi8/ordet-er-frit/ma a-jeg-se-din-stue.aspx

Min stue er her.
Her er alt lyst for gider ikk alt det støv der ligger sig på det sorte som jeg havde før det her.. Og vi har 2 unger og intet problem at holde det.

Anmeld

9. april 2011

mulle7430

vi manglede noget i hjørnet så jeg malede et træ med fugle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2011

mulle7430

mulle7430 skriver:

vi manglede noget i hjørnet så jeg malede et træ med fugle

ved godt det ikke er møbler  bare en god ide måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.