Flytning mellem landsdelene - erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Snefnug1984

Er der nogen herinde der har prøvet at flytte mellem landsdelene og hvilken erfaring gjorde I jer mht. flytningen? Fik I et flyttefirma til at hjælpe og hvad var prisen? Vi skal over Broen, så vi vil gerne have det hele med i ét læs, men synes det jeg har fundet lyder utroligt dyrt for en flytning af ting fra en 2 værelses.

Gode råd modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

FruHolm <3

da jeg boede på fyn kørte min far mig om min eks tl slagelse/korsør for at hente hans ting, vi klarede det i 1 læs, på min fars ladvogn, så det var kun benzin og broafgift

ved ikk om i kender nogen mad ladvogn?

Anmeld

9. april 2011

Mussi30

Da jeg flyttede fra København tilbage til Aalborg, lejede vi en lastbil hos Avis. Det var en bil, der alligevel skulle tilbage til Nordjylland og vi fik den derfor billigere.

Min far og svoger tog derfor flyveren AAL-CPH og hjalp mig med at flytte og kørte alle tingene til Aalborg

Det var en super god deal, med  flybilletter og det hele, kostede det kun ca halvdelen af hvad jeg skulle have betalt for et flyttefirma

Anmeld

9. april 2011

Caroline86

da jeg slyttede fra Rungsted til Silkeborg kunne det være på en stor trailer og proppet i 2 biler. Da jeg flyttede fra vejle til Hillerød lejede vi en lille lastbil (B-kørekort) og da jeg flyttede fra hillerød til Gjern lejede vi en lastbil med 2 flyttemænd (fik det billigt gennem familie) og den sidste gang da vi flyttede fra Gjern til Nivå lejede vi en stor lastbil som min svigerfar så kørte da han har stor kørekort...

Så jeg har prøvet det et par gange, kan man sige Det er ikke gratis at flytte og slet ikke når man skal regne benzin og bropenge med på sådan en lang tur

Jeg kunne bedst lide den måde at man selv lejer en bil... så får man den typisk dagen inden og kan tage sig god til om at læsse den osv... Vi lejede gennem Europcar fordi man så kan aflevere bilen et andet sted end den er lejet - altså skal man ikke betale for turen over broen TO gange!

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Snefnug1984 skriver:

Er der nogen herinde der har prøvet at flytte mellem landsdelene og hvilken erfaring gjorde I jer mht. flytningen? Fik I et flyttefirma til at hjælpe og hvad var prisen? Vi skal over Broen, så vi vil gerne have det hele med i ét læs, men synes det jeg har fundet lyder utroligt dyrt for en flytning af ting fra en 2 værelses.

Gode råd modtages gerne

Vi flyttede fra Slagelse til Ørbæk lidt uden for Nyborg for 3 år siden her til maj.
Vi klarede det ved at leje en lille lastbil og en stor trailer over 2 gange, og klarede så hele flytningen selv ved hjælp af venner og familie.
Så jeg synes ikke det var så dyrt.
Jeg husker da, at vi sparede adskillige 1000 kr ved at gøre det på den måde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Dot D

Snefnug1984 skriver:

Gode råd modtages gerne

Lige et sidespring...... Hvad skal det nu betyde?????????

Anmeld

9. april 2011

Snefnug1984

sarah Foged skriver:

da jeg boede på fyn kørte min far mig om min eks tl slagelse/korsør for at hente hans ting, vi klarede det i 1 læs, på min fars ladvogn, så det var kun benzin og broafgift

ved ikk om i kender nogen mad ladvogn?

Nej det gør vi ikke..

Anmeld

9. april 2011

Snefnug1984

Caroline86 skriver:

da jeg slyttede fra Rungsted til Silkeborg kunne det være på en stor trailer og proppet i 2 biler. Da jeg flyttede fra vejle til Hillerød lejede vi en lille lastbil (B-kørekort) og da jeg flyttede fra hillerød til Gjern lejede vi en lastbil med 2 flyttemænd (fik det billigt gennem familie) og den sidste gang da vi flyttede fra Gjern til Nivå lejede vi en stor lastbil som min svigerfar så kørte da han har stor kørekort...

Så jeg har prøvet det et par gange, kan man sige Det er ikke gratis at flytte og slet ikke når man skal regne benzin og bropenge med på sådan en lang tur

Jeg kunne bedst lide den måde at man selv lejer en bil... så får man den typisk dagen inden og kan tage sig god til om at læsse den osv... Vi lejede gennem Europcar fordi man så kan aflevere bilen et andet sted end den er lejet - altså skal man ikke betale for turen over broen TO gange!

Ahh tak for tippet med Eurocar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.