6 mdr. gammel baby kan gå !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

mariamiss6

Det er skide flot, af sådan en lille fyr, men for filans hvor er det usundt for hans lille bitte krop. Han er jo lavet af gummi, og kommer til at lægge pres på de helt forkerte steder i kroppen når han går så tidligt.

Flot det er det, men usundt er det bestemt også, ogd et er ikke kun min egen overbevisning....

Noget helt andet er, at han så sikkert springer kravlestadiet over, og det er slet ikke godt for motorikken. Der er en rimelig chance for at han bliver sådan en der går ind i alt han kommer forbi...

Men flot det er det da, det kræver jo en vis kropskontrol at kunne gå når man er så lille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Corn

Min den første gik da han var 9 mdr, og det var han jo slet ikke klar til, han gik direkte ind i alt, og ud over kanter osv... Det ville han bedre have været i stand til at gennemskue, hvis han havde kravlet først og brugt tid på at undersøge hvordan verden er flikket sammen. Han lignede han fik tæsk, så mange mærker havde han.

Nr to ventede til han var 11 mdr og han var knap så "uheldig", så nu er vi spændte på, hvordan nr. tre har tænkt sig at gøre...

Anmeld

9. april 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Det har jeg nu set før. Igennem årene har jeg kendt et par stykker, hvis barn kunne gå som 1/2 år.
Man synes bare det er alt for tidligt 
Men sådan er naturen nu engang indrettet...nogle har bare mere travlt end andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Talbutikken

Min dreng var 7 mdr. da han gik rund med mig i hånden og gik selv rundt fra han var 10 mdr. Han har ik taget skade af det.. Og hvad skal man også stille op når barnet bare gerne vil og åbenbart er klar påtrods af der langt tidliger end gennemsnittet.

Anmeld

11. april 2011

Magsen

hvor vildt :p jeg tror altså ikke de tager skade af det, min sp siger at man ikke skal presse dem til at gå, men hvis de selv starter tidligt så er det fordi DE er klar til det :p

Anmeld

11. april 2011

LRJ

sys det er vildt, gik selv da jeg var 7 mdr frit, og jeg har kun haft problemer med mine hofter og knæ og er blevet opereret i knæet nogle gange, så det er bestemt ikke sundt for kroppen at gå så tidligt

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Okay det er da ret vildt.

Min søn tog de første skridt da han var 9 måneder, men ved nu ikke om jeg synes hans motorik var helt klar til det. Han kunne nemlig ikke finde ud af at sætte sig ned, så han faldt med et brag, når han ikke længere kunne holde balancen...men 10 måneder gammel gik han stabilt.

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Lone H. skriver:

sys det er vildt, gik selv da jeg var 7 mdr frit, og jeg har kun haft problemer med mine hofter og knæ og er blevet opereret i knæet nogle gange, så det er bestemt ikke sundt for kroppen at gå så tidligt

Jeg er også tilhænger af din anskuelse på dette. Selvom nogen børn kan gå tidligt, så er det ikke ensbetydende med, at de er super klar til det og ligeledes deres krop. Det er du jo (desværre) et eksempel på  Træls med knæ og hofter der driller, men man kan vel heller ikke tvinge de små til ikke at gå jo?  Dilemma

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

der skal jo være nogen der går tidligt og nogle der går sent for at lave et gennemsnit..  

jeg syntes det er sejt.. jeg gik selv da jeg var 9 mdr.. og det gjorde mine søskende og mine niecer også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.