Jeg gik jo fra min kæreste for 2 måneder siden, fordi det hele bare blev så indviklet. Der var mange faktorer der spillede ind, og tror også jeg et eller andet sted kedede mig i forholdet, men jeg ved nu, at det hang sammen med, at jeg var bundet til hjemmet, fordi jeg dengang havde et rend af hjemmesygeplejersker. Det gjorde det hele så svært for mig personligt, at jeg slet ikke kunne slappe af, når han var heromme. Synes alt det der med hjemmesygeplejerskerne og det med mine smerter, bare fyldte så meget, at jeg ikke kunne rumme ham 100 %, og ikke kunne give ham det han havde brug for. Tror jeg fokuserede alt for meget på mig selv, og det har jeg da bestemt fortrudt....men lige på det tidspunkt, var det bare så svært.
Vi har holdt kontakten lige siden vi gik fra hinanden, men blot som venner. Jeg har aldrig holdt op med at elske ham, og det har derfor også gjort det svært for mig at komme videre. Prøvede noget net-dating, men jeg så kun fejl i dem jeg skrev med....og inderst inde tror jeg det havde noget at gøre med, at jeg kun gik halvhjertet ind i det, fordi jeg jo stadig elskede min x. Så jeg har stoppet med at prøve netdating, for kan bare ikke finde ud af mig selv. Synes man skal være helt afklaret, inden man begiver sig ud i sådan noget. Nåede så heller ikke længere end at skrive med en i en kort periode.
Nå men så skete der så det her til aften, at min x begyndte at ændre sin måde, at skrive til mig på. Ven blev skiftet ud med søde...og han spurgte ind til om jeg havde det godt uden ham, og at han altså savnede mig. Jeg kender ham godt nok til at vide, at han prøver på at få mig tilbage igen. men et eller andet sted, synes jeg bare ikke jeg kan tillade mig at prøve på at få ham tilbage igen, for det var jo mig der endte forholdet, mig der gjorde ham ked af det. Jeg ved ikke.....jeg ved jeg altid vil elske ham, men synes bare...har man sagt A må man også sige B. De der følelser er bare så svære at kontrollere af og til.
Ved ikke, hvad jeg ville med det her indlæg...og det lyder sikkert også som noget rod for jer. men faktum er, at jeg stadig elsker ham, mit liv var bare et rod dengang, med mange følelser jeg skulle rumme i mit hoved. Og helt ærligt...jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Han vil gerne mødes med mig igen....og det ender nok også med at vi mødes igen....men om det bliver til et forhold eller bare et venskab eller noget helt tredje, det ved jeg ikke.
tror jeg skal granske dybt dybt inde i mig selv, for at forstå mine følelser, og først når jeg har forstået dem, vil jeg mødes med ham. Fandt først ud af, hvor meget jeg egentlig elskede ham, da jeg gik fra ham....prøvede at benægte mine tanker og følelser, men det hjælper jo ikke noget. Manden er jo det sødeste af det sødest, og kunne ikke gøre en flue fortræd....forstår ikke at jeg opgav det.
Går i tænkeboks, for skal vist have styr på det tanker.
Sov godt allesammen