Nogle der kan fortælle mig om dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Mira0911

Jeg har fået det fortalt, kan bare ikke huske hvem... 

Når man er total snottet, og ja det er rene snot konstant - Så er der nogle der siger man kan tage noget kogende vand og et krydderi og smide i, og så stå over dette, det skulle gerne kunne tømme snotten ud... 

Mener så det skal være et friskt krydderi... 

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Ryberg

MoarJ skriver:

Når man er total snottet, og ja det er rene snot konstant - Så er der nogle der siger man kan tage noget kogende vand og et krydderi og smide i, og så stå over dette, det skulle gerne kunne tømme snotten ud... 

??

Jeg gør det nu bare uden krydderi... kogende vand i en skål, håndklæde eller viskestykke over hovedet og så ind over skålen, så hjælper dampene af med snottet..

hvis det er det du mener?

Anmeld

8. april 2011

roenlund

MoarJ skriver:

??

Jeg ved ikke om det forsvinder, men jeg plejer are at gøre det med kamille the... op i en alje/gryde og så hovedet ind over med et håndklæde over for at holde dampen inde...

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

Jeg gør det nu bare uden krydderi... kogende vand i en skål, håndklæde eller viskestykke over hovedet og så ind over skålen, så hjælper dampene af med snottet..

hvis det er det du mener?

Jeg har lige gjort det med myntedråber og det hjalp meget lidt... 

Men det er på samme måde som du gør - Mener det kunne være Timian - Rosmarin - eller noget... 

Anmeld

8. april 2011

MissGeoh

MoarJ skriver:

??

Mener det er en eller anden form for mint et eller andet.. Ellers også uden noget i..

Bare varmen hjælper.. Sid med hovedet over en skål med håndklde over hovedet..

Men bliv siddende når det begynder at dryppe..

Anmeld

8. april 2011

Ryberg

MoarJ skriver:

Jeg har lige gjort det med myntedråber og det hjalp meget lidt... 

Men det er på samme måde som du gør - Mener det kunne være Timian - Rosmarin - eller noget... 

har aldrig hørt om at man kunne bruge et krydderi  Men så kan jeg da også blive klogere

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

har aldrig hørt om at man kunne bruge et krydderi  Men så kan jeg da også blive klogere

Her er en lille smule om det... Et læserbrev... Jeg googlede og kom frem til at det er timian... 

http://www.naturli.dk/brevkassen/katja/svar/8549-hvad-med-huden-efter-dampbad

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MissGeoh skriver:

Mener det er en eller anden form for mint et eller andet.. Ellers også uden noget i..

Bare varmen hjælper.. Sid med hovedet over en skål med håndklde over hovedet..

Men bliv siddende når det begynder at dryppe..

Jeg har lige prøvet med myntedråber - synes ikke det virkede... Kunne se ud som om jeg skal sidde halvt oppe at sove i nat... 

Anmeld

8. april 2011

MissGeoh

MoarJ skriver:

Jeg har lige prøvet med myntedråber - synes ikke det virkede... Kunne se ud som om jeg skal sidde halvt oppe at sove i nat... 

Prøv ellers at klask noget mentolatum under næsen mens du sidder over den varme..Det burde også kunne hjælpe..

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MissGeoh skriver:

Prøv ellers at klask noget mentolatum under næsen mens du sidder over den varme..Det burde også kunne hjælpe..

Bruger også Mentholatum løbende i løbet af dagen, heller ikke den bedste effekt... Jeg må prøve den med vandet samtidig med... 

Jeg er ikke så glad for at skal tage saltvandsdråber... Kan i det hele taget ikke fordrage at tage noget spray til næsen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.