Jagt Kage - Endelig færdig... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.612 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Bom

Så tøser, ved der er nogen som har ventet på den..

NU ER JAGT KAGEN FÆRDIG.... (næsten)

Jeg mangler og sætte brænde i bålstedet, men havde ikke lige nogle saltstænger herhjemme og hvis jeg når det, skal jeg have lavet et gevær...

Men kagen er hjemmelavede choko bunde samt lyse bunde i midten, den nederste er der toblerone creme og jordbær mousse og den øverste er der ananas mousse og skildpadde creme..
Jeg har også lavet to alm runde kager ved siden af, så der var nok, dem har jeg dog ikke fået taget billeder af, men det gør jeg nok i morgen..

Kagen (kagerne) skal gives imorgen aften til min far og hans 125 gæster.. Han bliver 50 år på søndag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

slettet_7530

Hvor er den fin

Anmeld

8. april 2011

roenlund

8. april 2011

Ploffer

Hvor er den bare super flot 

Tillykke med din far 

Anmeld

8. april 2011

Kindfed

Ha, klasse rensdyr og kryds-øjne på de nedlagte fugle (jaja, et rensdyr er det jo nok ikke, men den er fisme god!)

Muligvis første gang verden har set fondantdyr med skudhuller

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg mangler og sætte brænde i bålstedet, men havde ikke lige nogle saltstænger herhjemme og hvis jeg når det, skal jeg have lavet et gevær...

Men kagen er hjemmelavede choko bunde samt lyse bunde i midten, den nederste er der toblerone creme og jordbær mousse og den øverste er der ananas mousse og skildpadde creme..
Jeg har også lavet to alm runde kager ved siden af, så der var nok, dem har jeg dog ikke fået taget billeder af, men det gør jeg nok i morgen..

Kagen (kagerne) skal gives imorgen aften til min far og hans 125 gæster.. Han bliver 50 år på søndag..

Hvor er den flot

Den vil min far helt sikkert også elske

Anmeld

8. april 2011

Pige2009

Hold da op, hvor er den flot!

Anmeld

8. april 2011

Mor til prinsessen :-)

hvor er den da bare hammer flot!!! Og gud hvor har du haft noget at se til

Anmeld

9. april 2011

Bom

Tak tak alle sammen, jeg er også bare selv mega godt tilfreds med den... Håber min far bliver glad for den..

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Tak tak alle sammen, jeg er også bare selv mega godt tilfreds med den... Håber min far bliver glad for den..

Det gør han helt sikkert, den er mega sej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.