Hej først og fremmest så er jeg virkelig ked af at høre du har mistet - det må være rigtigt svært.
Sådan som jeg forstår dit indlæg, så er du klar over at når man har børn med sin partner, så foregår fertilitets behandling udelukkende i det private. Du spørger så til gengæld om, hvordan behandlingen kommer til at forløbe(håber jeg har forstået det korrekt, ellers se bort fra resten af indlæget
).
Den behandling, du kommer til at modtage, vil afhænge meget af, hvad man finder i et evt udredningsforløb. Højst sandlynligt vil du skulle starte med nogle milde hormonbehandlinger, hvor man timer ÆL. Hvis dette ikke virker vil man nok ty til insemination, hvor du vil skulle tage nogle hormoner m.m, og blive insemineret med din mands sæd. Endelig er der den mest omfattende behandling - reagensglasmetoden. Du vil kunne læse meget om de enkelte behandlinger på privatklinikkers hjemmesider.
Men som jeg skrev til at starte med, det er umuligt at sige hvilken behandling du skal modtage inden et udredningsforløb - du er tydeligvis i stand til at blíve gravid, og har været det før - hvilket i behandlingsverden er set som meget positivt.

for at der snart venter dig to streger
Anmeld