Kan slet slet ikke forholde mig til det her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Aprilmor11

Det var ikke for at ramme nogen

Kan bare ikke helt forstå det .. Og tænker lidt , hvordan man kan gøre det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Aves.

Aprilmor11 skriver:

Det er jo sygt .. Man sidder og får helt tårer i øjnene når man sidder og læser det her

Okay kan ikke finde ud af at smide et link ind ?

Jeg læser aldrig sådan noget...orker virkelig ikek al den elendig inden i mig..jeg kan ikke og behøver heldigvis ikke forholde mig til al elendighed i hele verden...så jeg lukker af, måske du skulle gøre det samme, lyder ikke som om du får det rart af at læse det..

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Vi har lige haft en tråd om det...men det er stadig lige forfærdeligt.
Også derfor jeg er helt imod sene aborter uanset hvad.
Men det står så for min egen regning.

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

Det gik ikke så godt .

Hehe...somme tider så ville man ønske, at man kunne stikke hovedet gennem skærmen og hjælpe en direkte, der har brug for hjælp.

Anmeld

8. april 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

Vi har lige haft en tråd om det...men det er stadig lige forfærdeligt.
Også derfor jeg er helt imod sene aborter uanset hvad.
Men det står så for min egen regning.

Har det lige som dig ..

Anmeld

8. april 2011

Aprilmor11

Eva. skriver:

Jeg læser aldrig sådan noget...orker virkelig ikek al den elendig inden i mig..jeg kan ikke og behøver heldigvis ikke forholde mig til al elendighed i hele verden...så jeg lukker af, måske du skulle gøre det samme, lyder ikke som om du får det rart af at læse det..

Jeg prøver .. Men med de overskrifter, syns jeg at det e svært .. Ville bare tænke over hvad det er i stedet for ..

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Aprilmor11 skriver:

Jeg prøver .. Men med de overskrifter, syns jeg at det e svært .. Ville bare tænke over hvad det er i stedet for ..

Ok...jeg lukker af...orker det ikke og tænker at alt smadres lidt mere voldsomt op for at ramme sådan rigtigt ind hos os alle....typisk eb og bt...

Anmeld

8. april 2011

Aprilmor11

Eva. skriver:

Ok...jeg lukker af...orker det ikke og tænker at alt smadres lidt mere voldsomt op for at ramme sådan rigtigt ind hos os alle....typisk eb og bt...

Jeg læser heller ikke aviser og ugeblade, men der var en som havde linket det på facebook, så tjekkede jeg .. Dum som jeg er .. Kan sagtens følge dig ..

Anmeld

8. april 2011

millesofie

jeg kan ikke sige noget jeg har ondt over det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.