pakkekalender til manden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

trunte89

Hej..

Jeg skal lave en pakkekalender til manden, men aner ikke hvad han skal have.

Indtil videre har je købt nogle jumbobøger og sokker. Har tænkt på at købe nogle edderkopblade, chokolade, skrabelodder...

Men der slutter min fantasi så også, så hvis der er nogen der har nogle foreslag, så kom meget gerne med dem 60.png

Mvh Trine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

trunte89 skriver:

Hej..

Jeg skal lave en pakkekalender til manden, men aner ikke hvad han skal have.

Indtil videre har je købt nogle jumbobøger og sokker. Har tænkt på at købe nogle edderkopblade, chokolade, skrabelodder...

Men der slutter min fantasi så også, så hvis der er nogen der har nogle foreslag, så kom meget gerne med dem 60.png

Mvh Trine.

Ja, hvad puttede jeg i til min x udover det du har nævnt..hmm....tror også der var creme, shampoo, små flasker sprut, underbukser, t-shirt, slik og chokolade, hjemmelavede gavekort... og en hel masse andet jeg har glemt...
Knus Eva...

Anmeld

24. oktober 2008

trunte89

mange tak for ideer 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Miamaja

min maend faar ikke pakkekalender for han skal jo ikke blive forvent

Anmeld

24. oktober 2008

quar20

Min kæreste og jeg laver en pakkekalender til os selv, hvor vi får en lille gave hver dag..! For samtidig at holde gnisten mens jeg nu er gravid, har vi også aftalt det nødvendigvis ikke skal være en "gave" vi køber eller finder til hinanden..
Jeg har valgt at lave et lille gavekort en af dagene på massage i 30min.
En anden gange er at han selv må bestemmer en dag hvor jeg skal gøre alt praktisk og han kan sidde og spille playstation, lege med hans racerbiler osv.
Det kunne også være en go gave idé og det gælder jo om at være sød ved dem man holder af i julen..
Bare en idé jeg håber du kan bruge

Anmeld

24. oktober 2008

trunte89

Mange tak for ideer, helt klart ngoet der kan bruges60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.