Kreative bryllupsbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.179 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Dinna88

Hej babyfolk. Sygdommen hænger over mig i dag med feber, ondt i halsen, ondt i hovedet, manglende appetit, men! Jeg har aldrig brug for lidt ideer fra jer, så jeg trodser sygdommen og laver denne tråd. Hvis ikke jeg lige svarer jer, så er det altså fordi jeg ikke har kræfterne til det med det samme.

Nå, men, jeg skal fotografere til et bryllup, og jeg har et par gode ideer samt jeg skal afsted med quar20, fordi vi sammen kommer på en masse knaldgode ideer Men! Kunne I tænke jer at vise jeres kreative, specielle bryllupsbilleder frem? Også gerne af dem der er lidt mere "afslappede" bare jer og jeres mand - men jeg vil virkelig gerne give dette par billeder som man ikke ser i hvert vindue ved fotografer. Kan I hjælpe lidt med billeder/ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Wimmie

Jeg har ikke lige mine billeder liggende på computeren, men vi fik lavet en blanding af flotte og sjove billeder.

Blandt de sjove var et "Runaway Bride"-billede, ét hvor jeg smækker ham med brudebuketten og ét hvor vi står ved en øde landevej og "hitchhiker"

Vi havde en superkreativ fotograf der helt klart var med på de sjove ideer så det ikke blev alt for højtideligt.

Anmeld

8. april 2011

Dinna88

Wimmie skriver:

Jeg har ikke lige mine billeder liggende på computeren, men vi fik lavet en blanding af flotte og sjove billeder.

Blandt de sjove var et "Runaway Bride"-billede, ét hvor jeg smækker ham med brudebuketten og ét hvor vi står ved en øde landevej og "hitchhiker"

Vi havde en superkreativ fotograf der helt klart var med på de sjove ideer så det ikke blev alt for højtideligt.

Ej, dem gad jeg godt se!!

Det lyder bare fedt. Jeg aner ikke om dem jeg skal fotografere for ønsker netop sådan nogle billeder, men jeg må ærligt indrømme at jeg ofte synes det bliver for kedeligt. 

Anmeld

8. april 2011

sarahb

jeg har ikk nogle, men sys de her er fede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2011

Dinna88

sarahb skriver:

jeg har ikk nogle, men sys de her er fede

Jeg har helt sikkert tænkt mig at jeg skal have nogle billeder hvor det ikke er dem - ringene, hendes buket osv. Men på en speciel måde
Det med vandet er sødt - jeg ved dog ikke liiiige om det er for koldt? Det er her sidst i april!  

Anmeld

8. april 2011

Wimmie

Så skidt da... for din skyld måtte jeg lige finde billederne frem - nogle af de sjove og lidt mere specielle.

Anmeld

8. april 2011

Dinna88

Wimmie skriver:

Så skidt da... for din skyld måtte jeg lige finde billederne frem - nogle af de sjove og lidt mere specielle.

Hehe, hvor er de fede.  Det er da super godt fundet på!

Anmeld

8. april 2011

muzen

har lige googlet lidt og har da fundet nogle anderledes nogen

billede1

billede2

billede3

billede4

billede5

billede6

det var vist sådan lige lidt jeg kunne finde

Anmeld

8. april 2011

muzen

8. april 2011

Dinna88

muzen skriver:

google

engelsk google

Tak skal du have, til begge indlæg!
- Jeg ville rigtig gerne se JERES for at høre hvordan og hvorledes fotografen gjorde, hvis jeg fandt et hvor jeg var i tvivl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.