:(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2011

CiSo

Ja, nu skriver jeg altså igen.. Men har bare brug for at fortælle nogle om det, og så kan det godt være det er træls at hører på...

Men som sagt bliver jeg ved med at tabe mig.. På 2 dage har jeg tabt endnu 1 kilo så nu siger vægten 52.. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, lægen tog blodprøve idag for at se om han kunne finde svar på hvorfor.. Så nu er det bare at vente. 

Forstår bare ikke hvorfor vægten bliver ved med at gå ned af.. Og er bare så bange for at baby ikke har det godt inde i maven. 

er 9+6 idag.

Det er så fustrærende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

twinny

CiSo skriver:

Ja, nu skriver jeg altså igen.. Men har bare brug for at fortælle nogle om det, og så kan det godt være det er træls at hører på...

Men som sagt bliver jeg ved med at tabe mig.. På 2 dage har jeg tabt endnu 1 kilo så nu siger vægten 52.. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, lægen tog blodprøve idag for at se om han kunne finde svar på hvorfor.. Så nu er det bare at vente. 

Forstår bare ikke hvorfor vægten bliver ved med at gå ned af.. Og er bare så bange for at baby ikke har det godt inde i maven. 

er 9+6 idag.

Det er så fustrærende! 

altså jeg har tabt mig 2 kilo..... Og har ikk taget dem på endnu... Jeg er 13+4 idag og venter tvillinger.... Min læge sagde så længe jeg ikk blev ved med at tabe mig så var det fint. Nu har vægten heldigvis stået stille længe... held og lykke med det...

Anmeld

8. april 2011

Muffinmus

nu er det jo altså næsten lige så normalt at tabe sig de første 3 mdr som at tage på, så så længe du har det fint og ikke følr dig syg, så er du det heller ikke:-)

Jeg har hver gang startet med at tabe mig inden jeg tog på og det er altså normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.