Se min lokale Kvickly :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2011

PsychedeliC

Vejret er jo vildt . Hvordan er det ved jer? Her ser det sådan ud:

http://www.bt.dk/danmark/taget-blaest-af-kvickly-paa-amager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Wimmie

Vildt...

Her blæser det "bare" - altså lidt over normalen, men storm vil jeg nok ikke kalde det... ville dog heller ikke ønske at cykle i modvind

(bor i Assens)

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Wimmie skriver:

Vildt...

Her blæser det "bare" - altså lidt over normalen, men storm vil jeg nok ikke kalde det... ville dog heller ikke ønske at cykle i modvind

(bor i Assens)

"Sjovt" at der er så meget forskel faktisk.. jeg var ude med barnevognen tidligere og der var det sindsygt svært at køre.. jeg havde dog en meget træt dreng som ikke vognede selv om det blæste ind på ham, selv om jeg havde prøvet at skærme vinden væk..

Det er held vanvittigt her synes jeg og de fly som flyver til lufthavnen i  Kastrup flyver meget lavt

Anmeld

8. april 2011

RiUL

Vildt  Godt jeg ikke lige skulle et smut i Kvickly og handle idag

Anmeld

8. april 2011

Ellim

Vildt nok.. Er faktisk på vej til Amager her om lidt... Må lige passe på at jeg så ikke får et tag lige i hovede

Anmeld

8. april 2011

Lisbeth85

Ja, det er med at holde på hat, briller og babyerne i dag - uf, den vind er ikke for sjov!

Anmeld

8. april 2011

Happiness

Vinden var da også ved at lette mig og min tykke mave fra jorden. Fløj da lige afsted

Bor ogs på Amager, og ja flyverne flyver godt nok lavt idag... Vi plejer ikke at høre dem. Men idag flyver de en omvej, så det er godt nok højt...

Anmeld

8. april 2011

Kamulla

puha hørte det godt... ikke langt fra hvor jeg boede og trænede før jeg fødte Noah.. her ligger taget sådan som der bare fra et større skur.. og min altandør kan ikke klare mosten, så den smækker i og åbner hele tiden.. af sig selv.. kan ikke bestille andet end at gå og lukke den.. kom hjem til stuen fyldt med blade og glasskår over det hele i stuen..  samt flagstangen ved skolen ligner en der snart vælter samt jeg ikke er tryg ved det stillads, da de ikke kunne klare vinteren da det braste sammen over skolen

Anmeld

8. april 2011

VIPpigen

Her måtte jeg lige holde ekstra ved barnevognen da Vognen MED Lilje i ville over vejen selv....... Ikke iorden Og sætte håret, why.... Hihi

Anmeld

8. april 2011

spj

Jeg var i den kvickly kort tid inden det skete sammen med min datter Total skræmmende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.