Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeres billeder fra fotograf?
Vi skal til fotograf og have taget billeder på mandag af både Phillip alene, os alle sammen, og så et med ham og mig + et af hans far og ham Vi vil rigtg gern have nogle lidt kreative billeder
Må jeg se?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: jeres billeder fra fotograf? Vi skal til fotograf og have taget billeder på mandag af både Phillip alene, os alle sammen, og så et med ham og mig + et af hans far og ham Vi vil rigtg gern have nogle lidt kreative billeder Må jeg se?
Ja her er lidt billeder fra da vi var afsted .. Oscar var ca. 2 mdr.
morethanperfect skriver: Ja her er lidt billeder fra da vi var afsted .. Oscar var ca. 2 mdr.
Hvor er de bare GODE! Hold da op en lille charmetrold
Og tusind tak fordi jeg måtte se dem
jeg fik bla. taget dette billede - syntes næsten det er det bedste fra dåben - da det virkelig viser kærlighed - omsorg og trøst mine børn imellem
dog var det jo ikke planlagt hun skulle blive ked - men er SUPER glad for netop det billede
Topp skriver: jeg fik bla. taget dette billede - syntes næsten det er det bedste fra dåben - da det virkelig viser kærlighed - omsorg og trøst mine børn imellem dog var det jo ikke planlagt hun skulle blive ked - men er SUPER glad for netop det billede
Super godt billede, og ja hvor viser det bare hvor højt storebror elsker lillesøster
Meilby skriver: Super godt billede, og ja hvor viser det bare hvor højt storebror elsker lillesøster
ja DET er et rigtig godt billede af kærligheden mellem dem - så selv om hun er ked viser det BARE SÅ MEGET MERE end dem hvor hun bare kigger - så klart min favorit
Topp skriver: ja DET er et rigtig godt billede af kærligheden mellem dem - så selv om hun er ked viser det BARE SÅ MEGET MERE end dem hvor hun bare kigger - så klart min favorit
Kan jeg godt forstå
Jeg ville gerne vise mine men fotografen er igang med at gøre dem klar så jeg kan få den i den nærmeste fremtid
PsychedeliC skriver: Jeg ville gerne vise mine men fotografen er igang med at gøre dem klar så jeg kan få den i den nærmeste fremtid
Det er bare iorden Men vil da super gerne se dem når du får dem
Ja da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128