Jeg er vidst ikke den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Mira0911

Som lider af snotræs, ondt i halsen og feber? Ih igår aftes kl. lort fik jeg fundet vidunder midlet Mentholatum.... Åååååh det gør underværker... Så kunne jeg trække vejret igen... 

Udover det, føles det snart som om at blæsten snart sprænger vores ene stuevindue... Husvæggene får sig en ordenligt omgang rysteture... 

Flagstængerne herude på gårdene, står over svejer helt vildt .... 

Ja hvad med hos dig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

LRJ

MoarJ skriver:

Som lider af snotræs, ondt i halsen og feber? Ih igår aftes kl. lort fik jeg fundet vidunder midlet Mentholatum.... Åååååh det gør underværker... Så kunne jeg trække vejret igen... 

Udover det, føles det snart som om at blæsten snart sprænger vores ene stuevindue... Husvæggene får sig en ordenligt omgang rysteture... 

Flagstængerne herude på gårdene, står over svejer helt vildt .... 

Ja hvad med hos dig? 

Jeg har kun ondt i halsen men Julie er syg her

Anmeld

8. april 2011

Dinna88

Jeg er ikke snottet, men ligger dag 2 med feber, mangende appetit men en mave der skriger af sult, rigtig høj feber (så jeg sveder så meget at sengetøjet skulle skiftes og jeg ligger nu på handkæder), sindssygt ondt i halsen og hovedpine.. Det er forfærdeligt!! Jeg er ellers aldrig syg.. 

Mht. til vinden, så står det her 300 kvm store hus næsten og dingler fra side til side - ej okay, overdrivelse fremmer forståelsen Det blæser helt sindssygt i Randers.

Anmeld

8. april 2011

Tulle28

Jeg er ikke syg, men min datter hoster og snotter Åååh kan slet ikke klare når de små er syge.

Og jo, det blæser også heeeelt vildt i Kbh!

Anmeld

8. april 2011

JulieE

Her er det mig der er ramt Ondt i halsen stoppet næse og bare rigtig rigtig sløj. Et rigtig lorte tidspunkt, for manden min er  afsted med jobbet og kommer først hjem søndag aften sent... så jeg klarer da lige to børn i en weekend og prøver så også at pleje mig selv lidt

Rigtig god bedring til jer kære sløje medsøstre!!!!

Anmeld

8. april 2011

Sees

Emil har lige været igennem en omgang bræksyge, og lige som han er kommet ovenpå, ligger jeg nu med feber, hovedpine og voldsomme nakkesmerter.
Min svoger har måtte hente bette, jeg kan slet ikke være til nogen steder, føler jeg.
Lige nu har jeg fået taget nogle smertestillende, og de har hjulpet lidt, men jeg kan ikke bevæge min nakke - og da SLET ikke kigge ned af, så føler jeg at jeg dejser om!

Blæsevejret - Tjo, det er der da, men ikke noget jeg hører eller ser voldsomt meget til, her i Harlev!

God bedring til jer alle sammen derude, og god weekend

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Lone H. skriver:

Jeg har kun ondt i halsen men Julie er syg her

Julie er også bare snot forkølet her... 

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jeg er ikke snottet, men ligger dag 2 med feber, mangende appetit men en mave der skriger af sult, rigtig høj feber (så jeg sveder så meget at sengetøjet skulle skiftes og jeg ligger nu på handkæder), sindssygt ondt i halsen og hovedpine.. Det er forfærdeligt!! Jeg er ellers aldrig syg.. 

Mht. til vinden, så står det her 300 kvm store hus næsten og dingler fra side til side - ej okay, overdrivelse fremmer forståelsen Det blæser helt sindssygt i Randers.

Bestemt ikke sjovt... Rigtig god bedring til dig... 

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

JulieE skriver:

Her er det mig der er ramt Ondt i halsen stoppet næse og bare rigtig rigtig sløj. Et rigtig lorte tidspunkt, for manden min er  afsted med jobbet og kommer først hjem søndag aften sent... så jeg klarer da lige to børn i en weekend og prøver så også at pleje mig selv lidt

Rigtig god bedring til jer kære sløje medsøstre!!!!

Puh en weekend.... God bedring til dig også... 

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Emil har lige været igennem en omgang bræksyge, og lige som han er kommet ovenpå, ligger jeg nu med feber, hovedpine og voldsomme nakkesmerter.
Min svoger har måtte hente bette, jeg kan slet ikke være til nogen steder, føler jeg.
Lige nu har jeg fået taget nogle smertestillende, og de har hjulpet lidt, men jeg kan ikke bevæge min nakke - og da SLET ikke kigge ned af, så føler jeg at jeg dejser om!

Blæsevejret - Tjo, det er der da, men ikke noget jeg hører eller ser voldsomt meget til, her i Harlev!

God bedring til jer alle sammen derude, og god weekend

For fanden vi er uheldige.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.