så flasker det hele sig.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Anonym trådstarter

indskuddet til lejligheden er dukket op på kontoen, og mangler nu bare at få afvide hvor de skal sendes hen..

derudover har jeg idag siddet og regnet og regnet, og fået børnepengene til at slå til, så jeg kan få ny sofa, nyt spisebord, spisebordsstole, sofabord, en masse ting jeg kommer til at mangle til køkkenet.. Hvor synes jeg det er lækkert at jeg møblement mæssigt ikke er ude at skide mere heller..

Indenfor de sidste 3 dage har der kun været positive ting.. Igen gør det bare det hele meget lettere når man får sådan en dårlig start på livet som enlig mor som jeg gjorde..

Forresten så er der 22 dage til at jeg får nøglen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

mariamiss6

Jeg aaaaaaaaner ikke hvem du er (obviesly) men jeg vil alligevel ønske dig stort tillykke med det hele, det lyder til du rigtig godt kan bruge lidt medvind

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg aaaaaaaaner ikke hvem du er (obviesly) men jeg vil alligevel ønske dig stort tillykke med det hele, det lyder til du rigtig godt kan bruge lidt medvind

tak tak.. Ja medgang kan jeg ihvertfald godt bruge lige nu..

Jeg er blevet smidt ud af min kæreste og droppet over facebook indenfor den sidste uge.. så der har været ren modgang, men nu ser det meget lysere ud, og håber faktisk på at få nøglen til lejligheden lidt før tid..

Anmeld

8. april 2011

kamtok

Anonym skriver:

Jeg er blevet smidt ud af min kæreste og droppet over facebook indenfor den sidste uge.. så der har været ren modgang, men nu ser det meget lysere ud, og håber faktisk på at få nøglen til lejligheden lidt før tid..

Er du blevet smidt ud med din baby? 

Anmeld

8. april 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Bortset fra alt den modgang du først mødte, så lyder det hele da meget godt.....

Kan godt huske en tråd om at blive droppet via facebook. Sikke en spade....

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Er du blevet smidt ud med din baby? 

ja jeg er blevet sat på gaden med min dreng på knap 1 år.. Vi har heldigvis husly ved en veninde indtil vi får nøglen til lejligheden..

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Det er jo fantastisk... 

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Bortset fra alt den modgang du først mødte, så lyder det hele da meget godt.....

Kan godt huske en tråd om at blive droppet via facebook. Sikke en spade....

ja han er sq ikke for klog.. Men heldigvis ser det hele da lidt lysere ud nu.. og vi kommer ikke til at stå uden møbler som først frygtet..

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det er jo fantastisk... 

jaa, det er helt fantastisk..

Anmeld

8. april 2011

kamtok

Anonym skriver:

ja jeg er blevet sat på gaden med min dreng på knap 1 år.. Vi har heldigvis husly ved en veninde indtil vi får nøglen til lejligheden..

Sikke da en f****** nar! Godt at din veninde har givet jer tag over hovedet, og godt at du har fundet et sted at bo. Alt held & lykke med det og lige en stor krammer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.