Ude i det ekstreme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Hehe..som min gamle far ville have sagt på sin typiske mandemåde:
"Hvis hun stak næsen ind i mit soveværelse, ville jeg rende skrigende væk!

Ja, selvfølgelig må hun da gøre som hun vil, men i mit univers er der grænser for hvad man kan byde andre..og især sine børn..om ikke andet, så burde hun have tænkt på dem.
Som en af jer siger: tænk at sidde som 12-15 årig til en forældresamtale med sådan en mor

Netop - jeg synes faktisk ikke det er okay at byde sine børn det dér... Men sådan er vi jo så forskellige, hvad vi synes er okay og hvad ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Dinna88

Jeg vil aldrig nogensinde selv se sådan ud, men jeg synes det du skriver er værre end hendes udseende.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan folk ser ud - vi har vel alle forskellige interesser, normer og værdier her i livet? Og nej - jeg er faktisk hundredere procent sikkert på at hun ikke fortryder det. Dem der laver så stor en forandring ved sig selv elsker det til den dag de dør. Det er oftere dem der får en enkelt, grim tatovering som 15-årig der fortryder det.

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Jeg vil aldrig nogensinde selv se sådan ud, men jeg synes det du skriver er værre end hendes udseende.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan folk ser ud - vi har vel alle forskellige interesser, normer og værdier her i livet? Og nej - jeg er faktisk hundredere procent sikkert på at hun ikke fortryder det. Dem der laver så stor en forandring ved sig selv elsker det til den dag de dør. Det er oftere dem der får en enkelt, grim tatovering som 15-årig der fortryder det.

Ikke altid..det har jeg set alt for ofte og oplevet.
Men ja..jeg vedkender mig, at der går min grænse...stadig...selvfølgelig skal hun have lov at se ud som hun vil, men derfor må man jo godt synes at det er over stregen.

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Det kan man sgu da kalde personlig stil

Anmeld

8. april 2011

Dinna88

SussieThyssen skriver:

Ikke altid..det har jeg set alt for ofte og oplevet.
Men ja..jeg vedkender mig, at der går min grænse...stadig...selvfølgelig skal hun have lov at se ud som hun vil, men derfor må man jo godt synes at det er over stregen.

At skrive at hun ser totalt ulækker ud og at hun har ødelagt sig selv er jo ikke "bare at skrive at det går over din grænse", synes jeg. 

Anmeld

8. april 2011

malenecl

Hold da op... Syntes det er okay med nogle piercinger og tattos, men syntes også at der er en grænse! Men hver sin smag ..

Anmeld

8. april 2011

lucas<3

Fy for pokker.. :s

Anmeld

8. april 2011

bonanza

Jeg syntes det ser fedt ud;-) og måske fortryder hun det senere i livet men syntes det er sejt hun lever i nuet med hendes udseende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.