Hjælp til søgning om friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. april 2011

DLM

Fatter ikke lige det med at søge det over nettet. når der nu står årets indkomst som man skal oplyse i brutto, er det så det der hedder årets a-indkomst på på min udbetalings meddelelse? for det er jo det jeg har fået indtil vidre i dette år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

PernilleB

DLM skriver:

Fatter ikke lige det med at søge det over nettet. når der nu står årets indkomst som man skal oplyse i brutto, er det så det der hedder årets a-indkomst på på min udbetalings meddelelse? for det er jo det jeg har fået indtil vidre i dette år.

ring til kommunen og få din sagsbehandler i røret... de hjalp mig..

Anmeld

8. april 2011

DLM

PernilleB skriver:

ring til kommunen og få din sagsbehandler i røret... de hjalp mig..

så må jeg gøre det mandag for de har lukket i dag

Anmeld

8. april 2011

PernilleB

DLM skriver:

så må jeg gøre det mandag for de har lukket i dag

hehe, det er ret så typisk at de har lukket når man skal bruge dem..

Anmeld

8. april 2011

dorthemus

DLM skriver:

Du ganger din bruttoindkomst om måneden med 12. Skriver det ind i skemaet så trækker den selv det fra der skal trækkes fra og vupti kender du beløbet

Sæt det endelig ikke for højt for betaler du for meget får du det ikke igen, men betaler du lidt for lidt så får du bare en efterregning sidst på året.

Anmeld

8. april 2011

musse1

DLM skriver:

ja det er hvad du tjener før skat, hvis du for det samme hver mdr. er det bare at gange det med 12. for man skal skrive for et helt år..

Anmeld

8. april 2011

DLM

PernilleB skriver:

hehe, det er ret så typisk at de har lukket når man skal bruge dem..

ja det er det

Anmeld

8. april 2011

DLM

musse1 skriver:

ja det er hvad du tjener før skat, hvis du for det samme hver mdr. er det bare at gange det med 12. for man skal skrive for et helt år..

hva så hvis jeg ikke ved hvad jeg får på et helt år starter forhåbentlig på uddannelse igen til september. så derfra er det jo SU og evt supplerende su lån.

Anmeld

8. april 2011

DLM

dorthemus skriver:

Du ganger din bruttoindkomst om måneden med 12. Skriver det ind i skemaet så trækker den selv det fra der skal trækkes fra og vupti kender du beløbet

Sæt det endelig ikke for højt for betaler du for meget får du det ikke igen, men betaler du lidt for lidt så får du bare en efterregning sidst på året.

jeg har kun et fast beløb indtil august fra september skal jeg forhåbentlig i gang med min uddannelse og så hedder den su + lån formegentlig

Anmeld

8. april 2011

musse1

DLM skriver:

hva så hvis jeg ikke ved hvad jeg får på et helt år starter forhåbentlig på uddannelse igen til september. så derfra er det jo SU og evt supplerende su lån.

du skal skrive det beløb du fik i januar, hvis det er ens med det du har fået ind til videre og gange med 12.. hvis du så starter på su i august feks. så skal du rette din indkomst der. hvad du for i su og gange med 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.