Kan man få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Skovurt

Ha - præcist det produkt var jeg - sammen med 3 andre ved at få udviklet da vi gik på HH og ønskede at være med i "ungvirksomhed" (eller hvad det der inovationsprojekt hvor man får startkapital hvis man ønsker at starte en virksomhed op); dog valgte vi alle at stoppe igen, da HHtiden ligesom bød på alt for mange ting der tog tid 76.gif

Men - det var jo ikke til meget hjælp... og jeg har faktisk ingen idé om om det findes; det er trods alt nogle år siden jeg stoppede 60.png

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

lonemus

Heidi Bakke skriver:

nogle stropper til at holde selerne i autostolen sammen. Mine drenge er begyndt at tage armene ud, og sige hov.... Så kører man der med 110 på motorvejen.....

Heidi med banditterne Jeppe og Mikkel 300806

Vi oplever det samme, heldigvis sker det ikke så tit, men det er irriterende, når det gør!
Vi gør det, at vi med det samme kører ind til siden, stiger ud af bilen og retter selen. Jeg strammer selen lidt ind, så det ikke kan ske lige med det samme igen.
Som regel er det fordi hun skal kunne få fat i noget legetøj imellem de to autostole, så har hun fundet ud af, hvis hun får begge arme ud af selen, så kan hun nå legetøjet.......!!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.